op 23-02-2025 12:29 PM
Sinds enkele maanden heb ik een vernieuwde weerapp op mijn Watch 4. Die stuurt me te pas en te onpas meldingen.
Hoe kan ik die uitschakelen?
Die meldingen komen van 'The Weather Channel' echter vind ik die app nergens terug. Niet op mijn horloge, noch telefoon.
Dank bij voorbaat.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 26-02-2025 09:52 AM
De melding komt in de vooravond en is meestal gewoon het weer dat het morgen zal zijn.
Maar 't is ok. 'T geluid is weg.
Bedankt voor de moeite
op 27-02-2025 12:01 PM
Ik kreeg gister dezelfde melding dus ik begrijp nu wat je bedoelt.
Eigenlijk is het heel makkelijk op te lossen. Ga naar je melding-> klik er op en vervolgens komt onderaan meldingen blokkeren te staan. als je hier op klikt krijg je geen meldingen meer van de betreffende app.
op 24-02-2025 12:49 PM
heb je ook al op je horloge gezocht in de instellingen naar de app?
Op je horloge open je instellingen-> apps -> app lijst-> zoek de benoemde app op in de lijst.
op 24-02-2025 03:14 PM
Ik heb de app gevonden.
Op mijn Z flip 5 vind ik na openen hamburgermenu de optie ' meldingen ' niet .
Op mijn watch 4 , kan ik ze niet uitschakelen er staat : ’Dit recht is vereist voor de werking van het apparaat ’
Ik heb wel het geluid kunnen uitschakelen.
op 25-02-2025 10:40 AM
Hier staan meldingen uit.
Meldingen komen niet op mijn telefoon enkel op mijn smartwatch en daar kan ik ze niet uitzetten omdat die machtiging nodig is voor de werking van het apparaat.
Dus zal er leren mee leven.
op 25-02-2025 02:01 PM
Hallo @Luc De Booserie,
Ik kan begrijpen dat je niet van elke app een melding hoeft te ontvangen. Ik help je graag verder! Zie de onderstaande link voor instructies om meldingen voor afzonderlijke apps in of uit te schakelen. Kijk bij het kopje 'Instellingen voor meldingen aanpassen' bij 'Instellingen voor meldingen aanpassen'. Kan je ons laten weten of je zo eruit komt?
Met groet,
Ajay
op 25-02-2025 02:46 PM
Als ik deze stappen volg vind ik weerapp nergens terug.Zoals ik eerder zei, op mijn uurwerk wel en dan krijg ik dit
op 25-02-2025 03:33 PM
Kun je eens een foto bijvoegen van de melding die je krijgt.
Als het de standaard weer app is zoals ijsvogel als een optie voorstelt dan kan je de instellingen niet op je horloge maar op je telefoon doen.
Ga naar je telefoon naar de app genaamd "Weer" en open deze -> drie streepjes linksboven ->het tandwieltje -> meldingen -> en zet meldingen uit.
op 25-02-2025 04:07 PM
De melding in de weerapp op mijn telefoon staat uit. Dit is net het probleem.
Op mijn uurwerk krijg ik dan dit
op 26-02-2025 09:29 AM
Dit is niet de melding van de app.
Ik heb de melding van de app nodig om er iets van te kunnen vinden😁
op 26-02-2025 09:52 AM
De melding komt in de vooravond en is meestal gewoon het weer dat het morgen zal zijn.
Maar 't is ok. 'T geluid is weg.
Bedankt voor de moeite