Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Weekoverzicht Samsung sport gear

(Onderwerp aangemaakt op: 27-02-2018 10:22 PM)
1349 Weergaven
Bonhardloper
Apprentice
Opties

Ik gebruik sinds half januari mijn Samsung spor gear met zeer veel plezier. De eerste 2 weken is er een weekoverzicht gemaakt, maar daar is het bijgebleven. Bij de instellingen van Samsung Health staat meldingen weekoverzicht "aan". Ik ben nu al een paar dagen aan het zoeken maar kan niet vinden wat ik fout doe. Ik hoop dat iemand de oplossing heeft, alvast bedankt. 

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi,

Dat is raar! Als je Samsung Health opent op je telefoon en onder berichten kijkt, staat hier dan wel je weekoverzicht?

kevin-sig
0 Likes
Bonhardloper
Apprentice
Opties

Hi Kevin,

bedankt voor je reactie,  mijn weekoverzichten liepen tot 4 februari en daarna niets meer. Ik denk dat ik inmiddels de oplossing heb gevonden want nadat ik een paar dagen geleden de optie together heb "aangezet" kreeg ik vandaag weer een weekoverzicht ☺ Ik hoop dat het probleem hiermee verholpen is. Nogmaals bedankt voor je reactie. 

KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Goed om te horen dat het gelukt is! Veel sportplezier :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
0 Likes
Bonhardloper
Apprentice
Opties

0 Likes
BikeS
First Poster
Opties
Ik gebruik al een tijdje Samsung Health en Galaxy Fit 2 naar tevredenheid. Maar nu doet sinds 2 weken plots mijn Weekoverzicht het niet meer en bij Trainen wordt de Historie niét meer aangegeven. Ik heb niet bewust instellingen gewijzigd. Wie heeft er een tip om dit op te lossen?
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @BikeS,

Staan de weekoverzichten en de trainingshistorie wel in de app op je telefoon? Op dit moment is het weekoverzicht bij mij een beetje van slag en komt hij steeds op dinsdag, woensdag en een keer zelfs op donderdag, maar hij kwam wel. Die van de week ervoor zou er in elk geval moeten staan. En je trainingshistorie zou je op je telefoon onbeperkt moeten kunnen terugkijken.

kevin-sig