Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch4 sluiting kapot gegaan

(Onderwerp aangemaakt op: 04-09-2021 12:37 PM)
517 Weergaven
ilse-ve
Apprentice
Opties

Goedemiddag, 

Ik heb mijn galaxy watch 4 nu 2 weken en zojuist is het bandje kapot gegaan bij de sluiting. Waar kan ik dit garantiegeval melden?
Groeten ilse
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Als de verkoper nog geen bandjes heeft maakt dat de situatie inderdaad erg lastig. Ik heb gelukkig wel goed nieuws en heb zojuist akkoord gekregen om een nieuw bandje op te sturen uit coulance. Dan hoeft de Watch niet ter reparatie en is het ook geheel kosteloos. Graag ontvang ik jouw NAWTE-gegevens en de gegevens van jouw Watch (modelcode/serienummer) in een privébericht zodat ik de aanvraag in orde kan maken 👍

Voor het sturen van een privébericht volg je de volgende stappen: Klik op jouw profiel > Berichten > Klik op het icoon voor een nieuw bericht > Vul mijn naam in bij de zoekbalk > Verstuur bericht.

rsz-846676\

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Post eens een foto van de schade.
Dit valt namelijk waarschijnlijk onder gebruikersschade.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ilse-ve
Apprentice
Opties
Hierbij. Ik mag er toch wel vanuitgaan dat een bandje langer als 2 weken meegaat bij normaal gebruik?20210904_125424_40240.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je kunt vrij goedkoop nieuwe bandjes kopen. Als er 1 stuk gaat valt dit bijna altijd onder gebruikersschade. Het gaat niet zomaar kapot namelijk.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @ilse-ve,

Welkom op de Samsung Community!

Dergelijke schade valt inderdaad onder gebruikersschade en wordt niet gedekt met de fabrieksgarantie.

Waar heb je Watch gekocht? Omdat je nog binnen de eerste maand zit raad ik aan om met de verkoper in gesprek te gaan. Als wij de verkoper zijn, stuur mij dan een privébericht met daarin jouw ordernummer en postcode, dan kijk ik graag wat wij hierin kunnen betekenen.

rsz-846676\
0 Likes
ilse-ve
Apprentice
Opties
Dat valt me heel erg tegen van Samsung. Een horlogebandje wat na 2 weken al kapot mag gaan, krijg al bijna spijt dat ik ben overgestapt naar samsung. Ga er bij aanschaf niet vanuit dat ik na 2 weken al een horloge heb qat niet meer zomaar te dragen is.
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Het is natuurlijk enorm zonde dat dit na zo'n korte periode gebeurd is en daarom stel ik voor om contact op te nemen met jouw verkoper. Dergelijke schade valt niet onder de garantie, maar dat betekent nog niet dat er geen opties meer zijn. Mocht je er met jouw verkoper niet uitkomen, stuur mij dan zeker een bericht zodat ik kan kijken wat ik hierin kan betekenen.

rsz-846676\
0 Likes
ilse-ve
Apprentice
Opties

Ik heb contact opgenomen met de winkel(BelSimpel)  waar ik het horloge aangeschaft heb. Aangezien zij de bandjes niet los verkopen, kunnen ze me zelf geen oplossing bieden. Maar adviseren ze mij om het horloge bij jullie(Samsung) aan te bieden ter reparatie. Zelf geven jullie aan dat dit onder gebruikersschade valt en daarbij valt dit niet te repareren. Ik maak me zorgen dat ik mijn horloge moet missen voor een langere periode en kosten moet gaan maken (verzend en onderzoekskosten) als het garantiegeval afgewezen wordt.

0 Likes
Oplossing
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Als de verkoper nog geen bandjes heeft maakt dat de situatie inderdaad erg lastig. Ik heb gelukkig wel goed nieuws en heb zojuist akkoord gekregen om een nieuw bandje op te sturen uit coulance. Dan hoeft de Watch niet ter reparatie en is het ook geheel kosteloos. Graag ontvang ik jouw NAWTE-gegevens en de gegevens van jouw Watch (modelcode/serienummer) in een privébericht zodat ik de aanvraag in orde kan maken 👍

Voor het sturen van een privébericht volg je de volgende stappen: Klik op jouw profiel > Berichten > Klik op het icoon voor een nieuw bericht > Vul mijn naam in bij de zoekbalk > Verstuur bericht.

rsz-846676\