Hallo,
Vorige week is mijn Samsung watch 4 geleverd. Tot nu toe heel tevreden mee.
De wireless charger van de actie is alleen niet geleverd.... Bekijk bericht
In het voorjaar kreeg ik plotseling aan beide kanten oorontsteking. Met pijn en er kwam vocht uit beide oren. En vervolgens allemaal droge... Bekijk bericht
Hoi ik heb sinds kort een watch 3 en merk nu dat de stappenteller erg afwijkt. Tijdens een workout wandelen telt hij perfect maar gewoon in huis... Bekijk bericht
Goedemiddag,
Ik heb mijn galaxy watch 4 nu 2 weken en zojuist is het bandje kapot gegaan bij de sluiting. Waar kan ik dit garantiegeval... Bekijk bericht
Ik heb sinds ruim een jaar de active 2 gekoppeld aan samsung Health. Werkte eigenlijk altijd goed tot de laatste paar x. Als ik ga wandelen schakel... Bekijk bericht
Vandaag wezen zwemmen en mijn horloge een keer opgehouden. Normaal gesproken doe ik hem altijd af. Na het zwemmen gaf de horloge aan dat hij te... Bekijk bericht
Goedemorgen,
sinds gisteren in het bezit van een Watch4. Even wennen nog maar een fijn en mooi horloge.
Een vraag; als ik thuis muziek afspeel... Bekijk bericht
Hoi,
Vandaag de watch 4 classic gekocht. Ik merk dat hij binnen 2 uur al 20-30% minder vol is. Zijn er manieren hoe ik dit kan oplossen? Want... Bekijk bericht
Ik heb net de watch4 gekregen. Bij gebruiken van BIA stopt deze telkens op 66 procent. Dan de melding dat ik het horloge goed om de pols moet... Bekijk bericht
Vandaag heb ik de Classic4 binnengekregen.
Wanneer ik naar ECG ga, en de Samsung Health Monitor wil downloaden krijg ik de volgende pop-up:
... Bekijk bericht
Beste klantenservice,Ik heb op 11 augustus jl. een bestelling van een Galaxy Watch4 gedaan (#Watch4 Classic).26 augustus zou deze worden verstuurd.... Bekijk bericht
Samsung heeft een app uitgebracht alleen voor watch 4 en watch 4 classic genaamd walkie talkie.. Echter kan ik de app niet installeren zie foto.
... Bekijk bericht
Ik heb de Galaxy watch 4 nu een week ongeveer en WOW wat ben ik er blij mee. Ik ben een zwembad en buiten zwemmer en vergeleken met mn oude garmin... Bekijk bericht
Heb direct na het Samsung evenement een nieuwe Watch4 classic besteld. In de bevestigingsmail stond dat die op 26-8 verzonden zou worden. Op 30-8... Bekijk bericht
Ik heb sinds kort de Samsung watch 4 als vervanger voor mijn watch active 2. Het batterijverbruik valt erg tegen. Met moeite 1 tot 1,5 dag bij zeer... Bekijk bericht
Ik heb een mooie galaxy watch classic 4 gekocht. Ik bekijk hem elke dag via filmpjes. Tot op heden nog niks ontvangen, betaling kwijt, druk, order... Bekijk bericht
Tot mijn verbazing geen email app op watch 4.E-mails komen wel als melding binnen, kan ook daar e-mails terug lezen.Echter als meldingen gewist... Bekijk bericht
Na 2 jaar dik tevreden over mijn Active 2 heb ik een Watch 4 gekocht, die heb ik vanmiddag binnen gekregen en heb deze willen koppelen aan mijn... Bekijk bericht