Is er helemaal geen manier om met de watch te betalen? Heb nu de Galaxy Watch 3. Bekijk bericht
@Muratt , Samsung Pay is nog niet beschikbaar in Nederland en dat zal voorlopig ook niet gebeuren he... Bekijk bericht
Stay connected dankzij de Samsung wearables! Deel je ervaringen rondom onze Smartwatch, Earbuds of Gear VR in deze sectie.
Custom List Message Item |
---|
Is er helemaal geen manier om met de watch te betalen? Heb nu de Galaxy Watch 3. Bekijk bericht @Muratt , Samsung Pay is nog niet beschikbaar in Nederland en dat zal voorlopig ook niet gebeuren he... Bekijk bericht |
Beste, Ik heb op 7 april 2021 een galaxy watch gekocht. Nu gebruik ik hem totaal niet intensief maar zijn de bandjes nu wel gescheurd bij... Bekijk bericht Een bandje dat gescheurd is valt onder gebruikersschade. Gelukkig zijn nieuwe bandjes 20 a 30 euro. ... Bekijk bericht |
Goedemiddag, Graag zou ik de zwarte sluiting van mijn zwarte Samsung bandje verwisselen met de zilveren sluiting op mijn bruine... Bekijk bericht Hij is nu helemaal zoals ik hem wil, misschien in de toekomst... Dank voor je tip! Bekijk bericht |
Op Galaxy S10 Lite Watch4 Synchronisatie met Health lukt niet. Samsung Health reeds opnieuw geïnstalleerd en ook Wearable opnieuw geïnstalleerd.... Bekijk bericht |
Tijdens de blackfriday een smartwatch gekocht 24-11-2021 was een leuke korting echter nu een week 01-12-2012 later is er een cashback. Nu deze... Bekijk bericht Hi @JLimbo, De datums van promoties staan inderdaad vantevoren vast. Deze worden gepland in overleg ... Bekijk bericht |
ik heb op 19 november bij Coolblue de samsung galaxy buds gekocht, en wilde zojuist mijn gegevens uploaden voor de actie van de gratis wireless... Bekijk bericht Hallo @Jo1818, Bedankt voor jouw bericht. Is het ondertussen wel gelukt om verder dan stap 3 te kome... Bekijk bericht |
Mijn Galaxy Watch4 heeft wel een bluetooth verbinding via mijn Samsung A32. Maar de Smart watch kan zelf geen andere bluetooth apparaten vinden. ... Bekijk bericht Wanneer je ook nu de hoofdtelefoon niet terug ziet in de scanlijst, kan je deze helaas ook niet kopp... Bekijk bericht |
Misschien zoek en kijk ik niet goed, maar kan de #watch4 ook je #lichaamstemperatuur meten? Juist nu met C19 en griepperiode is... Bekijk bericht Ja ik snap je, ik heb niet eens een smartwatch momenteel🤦 😅 Groeide het geld maar aan een boom. De... Bekijk bericht |
Hallo, Mijn linker earbud maakt om de seconde een piepende geluid. Ik kan er niet uit halen waarom hij dat doet. Ze zijn allebei volledig... Bekijk bericht Aanmelden voor reparatie: Ophaalservice: http://www.samsung.com/nl/support/selfservice/#ophaalservic... Bekijk bericht |
Ik heb mijn Galaxy watch 4 juist een week en ik krijg hem niet meer opgeladen. Hij is snacht helemaal leeg gelopen en als ik hem wil opladen trilt... Bekijk bericht Heb je een andere lader welke je kan proberen? Anders zou ik hem aanmelden voor reparatie https://ww... Bekijk bericht |
Hi Ik kan geen verbinding maken met mn nieuwe rockbox xl. Op mn werk heb ik precies hetzelfde. En daar heb ik geen problemen. Ik heb de... Bekijk bericht Hi @XL2406Brama, Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je graag verder. Het is natuurlijk ... Bekijk bericht |
Sinds twee weken geeft mijn watch4 voor een 30 min workout op de crosstrainer ineens ruim 100 kcal minder aan bij verbruikte kcal vergeleken met... Bekijk bericht Dan vind ik het geen leuke update! 😄 Dank voor je antwoord Patrick. Ik zal de details van de update... Bekijk bericht |
Contact via app: Ik bestel 2 x watch en 2 x donker groen leder band. Ik krijg de bevestiging mail zie ik dat ik een andere band krijg zwart geen... Bekijk bericht Hi @Members_psD5Ef5, goedemiddag. Goed dat je ons een berichtje stuurt. Het is natuurlijk niet fijn ... Bekijk bericht |
I have done an update on my smartphone last night and now the Galaxy Watch Plugin keeps stopping? Anyone else experiencing the same? Bekijk bericht |
Gisteren heb ik nieuwe Earbuds gekocht en al sinds ik ze opstartte zit er een knetterend geluid aan de rechterkant wanneer ik iets beluister. Ik... Bekijk bericht Hi @noacaen, goedemiddag. Welkom op de Samsung Community! Maar owjee, dit is natuurlijk niet de bedo... Bekijk bericht |
Op aanraden van mijn dochter, eigenaar en gebruiker van een Galaxy Watch3 in combinatie met een iPhone, kocht ik een Galaxy Watch4 Classic BT 46mm... Bekijk bericht Hoi @GlennGo, De reden dat dit niet werkt, heeft alles te maken met het nieuwe besturingssysteem waa... Bekijk bericht |
Hoi, het lampje van mijn galaxy buds case brand continu of knipperend rood ook al zit hij niet aan de oplader. Als ik hem aan de oplader leg doet... Bekijk bericht Hallo @jolient , Bedankt voor jouw bericht. Gebeurt dit tijdens het opladen? Zo ja, heb je de kabel ... Bekijk bericht |
when i installed the watch on my phone the samsung s20 automatically it installed an app called activity app. how can i get that app to work with... Bekijk bericht i deinstalled the apps from google they were giving trouble now using the samsung health app Bekijk bericht |
ik kan outlook app niet openen op mijn galaxy watch 4, hoe kan ik account toevoegen? Bekijk bericht |
Helaas al voor de tweede keer dat mijn galaxy watch waarschijnlijk kapot is, de hartslagmeter en de stappenteller doen het niet meer. Een reset... Bekijk bericht Hi Martijn, Ik had je de gegevens al rechtstreeks gestuurd. Nu nog kijken of ik hem laat repareren o... Bekijk bericht |