op 02-09-2024 12:36 PM
Goedemiddag,
Sinds 2 dagen heb ik de nieuwe watch 7 44mm in gebruik, een top horloge, echter sinds ik deze gebruik is het horloge al meerdere malen per dag uit zichzelf aan het herstarten, en zelfs enkele keren moet ik het horloge handmatig aanzetten omdat die uit zichzelf uit gaat. De batterij is gewoon vol of voldoende.
Meer mensen met deze problemen? En wat kan hier de oplossing voor zijn.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-09-2024 03:26 PM
Bedankt voor de update Erwinz85,
Het is mooi om te lezen dat het nu intern wel goed wordt opgepakt. We houden contact.
Met groet,
Ajay
op 02-09-2024 12:53 PM
Heb je ook de laatste update erop staan? Die is van 12 augustus j.l.
Anders zou ik hem factory-resetten en GEEN backup terugzetten en het aankijken.
Als het dan nog problematisch is, zou ik teruggaan met het horloge.
02-09-2024 01:05 PM - bewerkt 03-09-2024 03:20 PM
op 02-09-2024 02:13 PM
Ben benieuwd, hoop dat dit het oplost voor je en dat je kan genieten van jouw Galaxy Watch 7 🤗
op 03-09-2024 03:19 PM
op 03-09-2024 04:51 PM
op 04-09-2024 09:10 AM
Ik las ergens anders dat het veranderen van de watch face ook het proberen waard is, iemand met het zelfde probleem maar dan op de watch 6. Gisteravond heb ik dus een andere in gebruik genomen, en tot nu toe gaat het goed, terwijl ik normaal wel bijna elke 3 uur een reboot heb. Ik kijk het nog even aan, wel vreemd want het is een watch face van samsung zelf, ook jammer want ik vond dat een hele fijne. Ik laat nog wel even weten of het goed blijft gaan (of misschien toch niet).
op 04-09-2024 02:59 PM
Helaas, heeft niet geholpen, horloge valt zojuist weer uit. Heeft wel langer geduurd als anders.
op 05-09-2024 01:47 PM
Hallo @Erwinz85,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met jouw aankoop van de Watch7. Het beste is om contact op te nemen met jouw winkel van aankoop om binnen hun voorwaarden een omruiling te kunnen regelen.
Je kan anders ook een foutrapport hierover indienen via de Wearable-app, wanneer het verbonden is aan een Samsung telefoon. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes -> Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen.
Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 05-09-2024 02:00 PM
Dankjewel.
Ik heb contact opgenomen met jullie, want het horloge is gekocht bij samsung zelf, ik krijg alleen een oplossing wat niet te geloven is en ik totaal niet verwacht van samsung.
1: Ik kan het horloge retourneren omdat ik nog binnen 14 dagen zit en daarna kan ik het opnieuw bestellen, dat is uiteraard geen optie omdat ik dan verschillende kortingen mis die ik niet meer krijg bij het opnieuw bestellen, dus ben ik duurder uit dan voorheen.
2: Ik kan eventueel ook een code krijgen voor een speciale omgeving waarbij ik met korting kan kopen, ik heb zitten rekenen dan ben ik meer dan 100 euro duurder uit, omdat die daar als nog duurder is dan in de normale shop toen ik het horloge had gekocht. En ik had member punten ingeleverd ter waarde van 70 euro wat ik niet kan toepassen in die speciale omgeving.
Dit is natuurlijk niet te geloven, dat dit de oplossingen zijn van samsung toch? Het product is defect geleverd uit de fabriek, en de geboden oplossingen gaat mij onder aan de streep meer geld kosten......
Of ik moet 14 dagen wachten en een reparatie aanmaken via de site, en hopen dat daar geen kosten aan verbonden zitten, dat is mij verteld.....
Als je het mij vraagt ronduit schandalige oplossingen? Want dit is toch geen support op een defect waar ik niets aan kan doen?
Mvg,
Erwin