Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch 6: Patroon vergeten

(Onderwerp aangemaakt op: 03-09-2024 08:03 PM)
1143 Weergaven
sdfdizjsjaisj
Explorer
Opties
Hallo,

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik zie wel al oudere berichten maar die werken niet, zoals ook al aangegeven door die mensen.
Mijn horloge is vergrendeld met een patroon maar deze is vergeten. Hoe krijg ik mijn watch gereset?

Dankjewel! 
0 Likes
8 Antwoorden
JosienS
Voyager
Opties
Er moet ook altijd een 4 cijferige code ingegeven worden. Dan kun je de beveiliging naar 'geen' zetten. Kun je bii de code door te vegen?
0 Likes
sdfdizjsjaisj
Explorer
Opties
Hij vraagt sowieso een patroon, zonder dat kom je niet in het horloge helaas
0 Likes
JosienS
Voyager
Opties
Op je telefoon in de wearable app resetten?
0 Likes
sdfdizjsjaisj
Explorer
Opties
Het horloge vraagt een patroon, zonder patroon kom je het horloge niet in!
0 Likes
JosienS
Voyager
Opties
Harde reset doen?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @sdfdizjsjaisj,

Bedankt voor jouw bericht. Ik hoop dat we dit snel voor je kunnen oplossen. Voor een harde reset had je de instructies opgevolgd zoals uit de onderstaande link? Zo nee, kijk bij het kopje 'Jouw Galaxy Watch terugzetten naar de fabrieksinstellingen (herstartmodus/Harde reset)'.

https://bit.ly/3PfgRzb

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
sdfdizjsjaisj
Explorer
Opties
Hoi, bedankt voor je bericht. Ik heb alles al meerdere keren geprobeerd. Op zich lukt dat resetten wel, maar zodra ik dan opnieuw ga instellen vraagt de watch hoe ik wil ontgrendelen. Als ik dan patroon kies en ik maak een patroon dan zegt hij dat het fout is en moet ik 7 uur wachten. Ik kan ook kiezen om in te loggen met mijn google account maar als ik dat doe krijg ik een foutmelding en dat ik het opnieuw moet proberen. Al met al een rot ding die in de kast gaat belanden. 😡
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie sdfdizjsjaisj,

In jouw situatie raad ik aan om dan langs te gaan bij 1 van onze service centers met jouw aankoopbewijs. Onze collega kan dan een aantal dingen proberen zoals het software er opnieuw laten zetten. Zie de onderstaande link voor het maken voor de locaties en het maken van een afspraak. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes