Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 7 meldingen van Samsung Health

(Onderwerp aangemaakt op: 20-07-2024 10:33 AM)
576 Weergaven
KarelR1
Explorer
Opties

Krijg elke dag de melding:"je hebt doelen ingesteld, ga je er vandaag aan voldoen?"
Heb meldingen van Samsung health uit staan, maar de melding blijft toch komen.
Weet iemand hoe ik die melding uit kan zetten? 
25 Antwoorden
kippie2
Student
Opties
Staan de meldingen op je telefoon ook uit? De meldingen die je meestal krijgt op de watch komen ook binnen op je telefoon.
0 Likes
KarelR1
Explorer
Opties
Meldingen Samsung Health stonden uit, maar die van healt monitor niet. Dat zal het dan wellicht zijn. Wel vreemd want op m'n watch 6 kreeg ik die meldingen niet. Maar goed, het lijkt opgelost, bedankt!
KarelR1
Explorer
Opties
Is hij weer hoor, ga je aan je doelen voldoen vandaag? 😞
0 Likes
digiboy
Navigator
Opties
Oh ok er zou bij de melding een 2 categorie buttons moeten staan daarop staat meldingen uitschakelen of bericht verwijderen als het goed is
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @KarelR1,

Bedankt voor jouw bericht. Zijn beide toestellen ook helemaal up-to-date? Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

rsz-846676
0 Likes
KarelR1
Explorer
Opties
Super, dank voor de tip!
0 Likes
FrankvD
Student
Opties
Hoi Karel,
Hier hetzelfde 'probleem'..
Is het bij jou inmiddels opgelost?
Hoe is dat gelukt?
Groet Frank
0 Likes
KarelR1
Explorer
Opties
Hoi Frank, helaas is het nog niet opgelost, heel merkwaardig. Groet, Karel
KarelR1
Explorer
Opties
Hij gebruikt ook veel stroom, gemiddeld 5% per uur, doet de watch van jou dat ook? Groet, Karel
0 Likes