Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 7 batterij snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 29-07-2024 08:05 AM)
1786 Weergaven
pat1812
Explorer
Opties
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de batterij van de watch 7. 

Ik heb dezelfde instellingen en watchface als ik op de watch 6 had en die ging makkelijk 2 dagen mee.
Nu heb ik na een dag maar 28% batterij over met de watch 6 had ik als ik naar bed ging nog rond de 80% over.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
pat1812
Explorer
Opties
Eindelijk de update binnen!!
92% nu over vanaf 8 uur vanmorgen. Stukken beter!!1723553716061.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Staat hartslag en stress op continue meten? Dat verbruikt veel stroom.

Zelfde als bluetooth gps wifi ect. Ik zou het af en toe aanzetten alleen als je het nodig hebt bijvoorbeeld zo doe ik het ook.

Hij zou het verder langer dan 1 dag moeten volhouden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
pat1812
Explorer
Opties
Hoi bedankt voor je antwoord. Heb het ff nagekeken en de hartslag staat niet op continue. Andere instellingen zijn precies hetzelfde als op de watch 6. Dat is ook de reden waarom ik het vroeg. Aangezien ik niemand tot nu toe erover zie klagen, vroeg ik me af of er misschien wat mis is met mijn horloge.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je ook al het horloge geüpdatet?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
pat1812
Explorer
Opties
Nog geen update gezien. Heeft de laatste update
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Er is een bekende bug in de nieuwe watches die voor sommige gebruikers er voor zorgt dat de batterij te snel leeg loopt. Op dit moment wordt de update getest en verwachting is dat hij zsm uitgerold zal worden.

Houd er hiernaast rekening mee dat als het horloge net nieuw is de batterij sneller leeg loopt omdat hij je gebruikspatronen nog aan het leren is.

pat1812
Explorer
Opties
Bedankt voor de info. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt. Ik heb niets kunnen vinden online. Ben blij in ieder geval dat ik niet de enige ben.
0 Likes
pat1812
Explorer
Opties
Ah dom, had in het Engels moeten zoeken inderdaad. Dank je wel voor de link!!
0 Likes
pat1812
Explorer
Opties
Er is een update uit, alleen nog niet voor ons beschikbaar. Hopelijk komt die snel. Ik kan nog geen dag halen met de batterij zoals nu met alle opties uitgezet.
0 Likes