Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Watch 4 registreert geen slaap

(Onderwerp aangemaakt op: 13-08-2022 07:53 AM)
1811 Weergaven
Phj
Student
Opties
Mijn watch 4 neemt sinds kort niet meer de slaaptijd op, ondanks ik hem 's nachts draag.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Vervelend dat het niet meer werkt, heb je het horloge al en reset gegeven? Fabrieksherstel, en de laatste updates geïnstalleerd?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Vervelend dat het niet meer werkt, heb je het horloge al en reset gegeven? Fabrieksherstel, en de laatste updates geïnstalleerd?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Phj
Student
Opties
Ga ik doen, alvast bedankt voor de tip
Dobje
Apprentice
Opties
Ik heb ook dat probleem, registreert geen slaap meer. Heeft dat wel gedaan. Diverse keren gereset, maar doet het nog steeds niet
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Dobje, goedemorgen.

Met wat voor telefoon heb je de Watch gekoppeld? En zijn zowel jouw telefoon als Watch helemaal up-2-date? Wat zie je precies staan als je de Samsung Health-app opent en gaat neer het kopje Slapen? Maak hier anders een schermafdruk van en deel deze met ons, dan kijken we  met je mee 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Dobje
Apprentice
Opties
Mijn watch 4 classic ligt inmiddels ter reparatie bij Samsung
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Zodra je Watch dan hersteld is krijg je ook bericht van het servicecentrum. Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Dobje
Apprentice
Opties
Ik hoop dat de watch voor morgen 12:00 retour(vrijdag 26 aug) is, anders ben ik met vakantie.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Oefff, dat kan weleens krap worden. Ik heb hier verder geen invloed op, hopelijk heb je de Watch dan op tijd terug. 

Fijne vakantie alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
Dobje
Apprentice
Opties
Vrijdagochtend alsnog de watch 4 opgehaald. Na nacht slapen, wederom geen slaapregistratie, en werkt de "lichaams samenstelling niet meer(werkte voor decreparatie correct). Geeft aan dat : er is een probleem met de sensoren, neem contact op met klantenservice voor ondersteuning. Verder werken alle andere functie's naar behoren.
0 Likes