Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wat is het verschil tussen de Galaxy Watch 2 en de Galaxy Watch Active

(Onderwerp aangemaakt op: 19-06-2020 08:07 AM)
1070 Weergaven
Angelique72
Explorer
Opties

Goedemorgen,

Gisteren heeft mijn Samsung Activitytracker het na ongeveer 4 jaar trouwe dienst begeven. Ik ben nu zoekende naar een andere en ik zie nu de Galaxy Watch 2 en de Galaxy Watch Active staan. Er zit een prijsverschil tussen van ongeveer € 80,00, maar verder kan ik eigenlijk weinig verschillen ontdekken.
Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn en waarom het prijsverschil best groot is?

Bedankt alvast.

Groeten,

Angélique

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Design, en Active is meer voor het sporten. De Watch zelf is namelijk niet heel handig om mee te sporten vind ik zelf.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Angelique72
Explorer
Opties

Dank je wel Rohit. Voor mij gaat het niet persé om het sporten, meer voor het wandelen.  Ik zag ook nog de Samsung Galaxy Watch staan en dan de Galaxy Watch 2. Zit daar nog veel verschil tussen? Ik las dat de eerste wat dikker is, maar verder zie ik ook weinig verschil.
Heb jij, of iemand anders, ervaring met de gps? Is die redelijk accuraat?

Groeten,

Angélique

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
De Galaxy Watch 2 bestaat nog niet. Die komt wel dit jaar uit vermoeden ze. Je hebt de Gear S2 en S3 daarna kwam de Watch en Active 1 en 2. Dit jaar hopelijk de Watch 2. Helaas gebruik ik hem niet voor de GPS.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Angelique72
Explorer
Opties

O ja, inderdaad ik heb het verkeerd gelezen en getypt. Dank je wel in ieder geval.

0 Likes