Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verwijderen WhatsApp chats

(Onderwerp aangemaakt op: 30-09-2023 11:50 AM)
726 Weergaven
fbuitink
Student
Opties

Sinds een week gebruik ik de Watch 6 bij mijn Galaxy S21 5G. Ik kan uiteraard berichten verwijderen van mijn telefoon, maar hoe kan ik berichten verwijderen van mijn Watch? Nu lukt mij dat alleen door whatsapp van mijn watch te verwijderen en opnieuw te installeren. De berichten die ik van de telefoon verwijderd heb, staan dan ook niet langer op de watch. 

Al met al ingewikkeld. Er moet iemand zijn die weet hoe dat handiger kan.

F8141

0 Likes
4 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

De WhatsApp op het horloge wordt gesynchroniseerd met de WhatsApp op de telefoon. Als u chats op de telefoon verwijdert, worden deze ook op het horloge verwijderd. De WhatsApp app op het horloge biedt momenteel geen ondersteuning voor het verwijderen van chats.

0 Likes
fbuitink
Student
Opties

Als ik een chat op de telefoon verwijder blijft die toch nog zichtbaar aanwezig op het horloge. Dus toch eenmalig WhatsApp verwijderen?

0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Dat is bij mij niet het geval. Als ik een bericht verwijder binnen een chat in de telefoon, wordt het bericht in de Watch-app verwijderd. Als u WhatsApp opnieuw op het horloge installeert, worden ook alle chats op het horloge gewist.
fbuitink
Student
Opties

Ik ben benieuwd hoe dat werkt. Bij mij blijven alle berichten die ik op de telefoon wis, zichtbaar op de watch. Maar als ik WhatsApp verwijder van de watch en die later weer installeer krijg ik alle chats te zien die niet op de telefoon gewist zijn., de van de telefoon gewiste chats en berichten zijn dan ook van de watch gewist. Wonderlijk maar waar.

0 Likes