Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

UPDATE: Samsung Galaxy Watch Active 2 doet niks meer

(Onderwerp aangemaakt op: 28-04-2024 01:52 PM)
316 Weergaven
Julia Lente
Explorer
Opties

UPDATE: 

30/4 Horloge doet weer helemaal niks... Ook geen verbinding meer met de telefoon.

29/4 Ik deed zojuist het hoesje weer om de watch heen en ik kreeg reactie van de hartslagsensor (sprong ineens aan). Ook is hij nu weer verbonden met de telefoon. Helaas gaat het scherm nog steeds niet aan.

 

Hoi,

Ik heb sinds maart 2021 de galaxy watch active 2. tot vanochtend nooit problemen mee gehad. Tijdens het sporten kreeg ik de melding batterij bijna leeg. Toen ik eenmaal thuis was voelde ik de trilling van 'ik ga nu uit'. Direct aan de lading gelegd maar kreeg al niet zoals gewoonlijk de feedback van de lading. Het een en ander geprobeerd met geforceerd rebooten maar ook daarop geen reactie. Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

 

 

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Julia,

 

Je kan proberen jouw Watch helemaal leeg te laten lopen en daarna het weer op de oplader te zetten. Het kan zijn dat het daarna weer normaal functioneert.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Julia Lente,

 

Bedankt voor jouw bericht. Doet het nu weer normaal? Zo nee, kan je via de Wearable app  de Watch resetten?

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Julia Lente
Explorer
Opties
Hoi Ajay, helaas nog niet normaal. Zoals ik al noemde krijg ik nu alleen een trilling van meldingen maar verder doet hij niks. Resetten vind ik wat spannend omdat ik, als hij het dus daarna zwart scherm blijft, geen mogelijkheid heb om opnieuw te verbinden. (Weet het, op deze manier heb ik er ook niet al te veel aan)

Groetjes,
Julia
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Julia,

 

Je kan proberen jouw Watch helemaal leeg te laten lopen en daarna het weer op de oplader te zetten. Het kan zijn dat het daarna weer normaal functioneert.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Julia Lente
Explorer
Opties

Hallo Ajay,

Helaas heb ik helemaal geen feedback meer kunnen krijgen van het horloge. Ook dus geen manier om te weten/zien wanneer hij leeg is. 

Toch maar overstag gegaan en een nieuwe gekocht aangezien laten repareren waarschijnlijk niet veel goedkoper zal zijn. 

Iig bedankt voor je antwoorden en tijd. Fijne dag verder!

Groetjes Julia

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Julia Lente,

 

Bedankt voor de update. Ajay en Ik gaan ervan uit dat je zonder zorgen van jouw nieuwe Watch kan genieten. Bij vragen weet je ons te vinden.

 

Groetjes,

Daphne

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Julia Lente
Explorer
Opties
Goedemiddag Daphne dat doe ik zeker! Erg blij met het nieuwe horloge. Mocht het nodig zijn zal ik zeker hier weer een berichtje doen!
Fijne dag verder

Groetjes Julia
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Dankjewel, Julia! Jij natuurlijk ook een fijne dag en prettig weekend :face-with-tears-of-joy:

 

Groetjes,

Daphne

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes