Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Trap lopen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2021 09:17 PM)
7113 Weergaven
fibbie
Apprentice
Opties
Wat mij opvalt in de Smartwatch Galaxy en de daaraan gekoppelde Health, dat er veel mogelijkheden zijn om zogenaamde sportschool onderdelen te kiezen zijn, maar het eenvoudige en toch lastige traplopen niet instelbaar is..... #traplopen
Spring naar oplossing
RobinEB
Explorer
Opties

Goedemorgen @MartijnK  :smiling-face:

Die app werkt niet op mijn telefoon, zegt ie. Ik heb een Motorola :winking-face:

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat klopt, die zit enkel op een Samsung telefoon.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
fibbie
Apprentice
Opties
Fietsen pakt hij bij mij nog steeds niet automatisch op, op mijn GW5.....
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@fibbie 

Is jouw Watch verder up-2-date? En staat de optie voor het detecteren van een fietstocht ook ingeschakeld? 

0 Likes
fibbie
Apprentice
Opties
Wel up-2-date. Waar check ik de optie detecteren?
0 Likes
fibbie
Apprentice
Opties
Trainingen automatisch detecteren staat aan op de telefoon bij Health
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

En op je Watch zelf, staat het hier ook ingeschakeld? Open de Samsung Health-app op je Watch en ga naar Instellingen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Riderikes
First Poster
Opties
Heel handig als je je handen vol hebt.😉
0 Likes
Jos2023
Apprentice
Opties
Ik loop vaak de trap op en af en vind het jammer dat de app vanwege de instelling (minimaal 3 meter hoogteverschil) Nederlandse trappen meestal niet meerekent. Kan dit niet aangepast worden, bijvoorbeeld door de hoogte te laten instellen door de gebruiker, zoals je ook lopen, fietsen etc. Kunt aanpassen aan je wensen?
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallon @Jos2023,

Bedankt voor jouw bericht. Alle suggesties zijn welkom. Je kan via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken om te kijken of het mogelijk is. Jouw wens is dan ook intern bij ons bekend. 

Je kan ons gerust weer een bericht sturen wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt.

Met groet,

Ajay   

Community Manager
0 Likes