Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Training stop galaxy watch

(Onderwerp aangemaakt op: 04-06-2020 10:30 AM)
3684 Weergaven
Angeliques5h
Apprentice
Opties

Na ongeveer 20 min hardlopen, vol trots even kijken op mijn horloge hoe lang ik al bezig ben... 12 min en training beëindigd. Ik kon hem alleen maar opnieuw starten..  weer een warming up... demotiverend als de .... 

Ik heb "auto pauze" al uitgezet. Ivm stoplichten. Maar helaas vind mijn horloge na 12 min al dat ik klaar ben. 😔

Wie kan mij helpen?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, dan lijkt het erop dat het horloge niet naar behoren werkt.

Als het horloge ook up-to-date is, raad ik je aan om ermee langs een servicepunt van ons te gaan of gebruik te maken van de Ophaalservice: https://bit.ly/2jwV3SJ

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @KBK87,

Ook bedankt voor jouw bericht hierover. Wanneer de bovenstaande adviezen niet hebben gewerkten jouw Watch7 is verbonden aan een Samsung toestel kan je via de Wearable-app een fout rapport hierover indienen.  Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Na de issue te hebben gereproduceerd ---> Open de Wearable-app ---> Klik in het midden-onder op de cirkel-icoon ---> Klik op de 3 puntjes rechtsboven ---> Instell. ---> Neem contact op ---> Feedback verzenden ---> Klik rechtsonder op de pijltje icoon ---> Volg hier verder de instructies op.

Je kan ons gerust laten weten of het indienen van de feedback is gelukt.

Met groet, 

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
22 Antwoorden
Wilfred1
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Ik denk dat het vanaf de laatste software update fout is gegaan. Bijna altijd stopt de training terwijl ik nog bezig ben. in Strava , Samsung Health. Soms is mijn horloge helemaal zwart. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Starten jullie de training handmatig?

rsz-846676
0 Likes
Angeliques5h
Apprentice
Opties

Ik ga nu echt eerst naar training en dan hardlopen, start. Dan telt hij af en zie ik warm up en de rand die langzaam blauwkleurt tijdens mijn training. Hij stopt alleen iedere keer na 5 min.

BruceH
Community Manager
Opties

Kun je dan proberen om het horloge te resetten?

rsz-846676
0 Likes
Angeliques5h
Apprentice
Opties

Heb het horloge en de bleutooth gereset. Geen succes...

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, dan lijkt het erop dat het horloge niet naar behoren werkt.

Als het horloge ook up-to-date is, raad ik je aan om ermee langs een servicepunt van ons te gaan of gebruik te maken van de Ophaalservice: https://bit.ly/2jwV3SJ

rsz-846676
0 Likes
Angeliques5h
Apprentice
Opties

Helaas doet die van mij  vrouw het zelfde. Stopt gewoon tijdens je harloopsessie. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Angeliques5h, Als het horloge ook up-to-date en gereset is, raad ik je aan om ermee langs een servicepunt van ons te gaan of gebruik te maken van de Ophaalservice: https://bit.ly/2jwV3SJ

rsz-846676
0 Likes
diet77
Explorer
Opties

Werkt het bij iedereen weer? Heb namelijk sinds 28 juli een galaxy watch maar die stopte ook tijdens mijn training

0 Likes