Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Strava niet beschikbaar op samsung active watch 2

(Onderwerp aangemaakt op: 04-06-2020 10:45 AM)
1988 Weergaven
Tessa5
First Poster
Opties

Hallo allemaal.

Ik wil graag de strava app downloaden op mijn Samsung watch active 2 maar dit lukt niet. Vroeger stond dit er wel reeds op maar door aankoop nieuwe gsm moest ik opnieuw de apps op mijn horloge installeren.

Wanneer ik strava wil installeren komt er op: deze app is niet meer beschikbaar of wordt niet ondersteund ik dit land of op dit apparaat.

Nog iemand hier problemen mee? Iemand die kan helpen? 

Bedankt 

0 Likes
4 Antwoorden
Seppethedog
Apprentice
Opties
Zijn je Watch en je mobiel gekoppeld? Indien ja , ga naar Wear op je smartphone, daar op "start", onderaan scherm zie je "start" "wijzerplaten" en "ontdekken"...Start dus, daar zie je batterij, verbonden via bluetooth(of ook niet natuurlijk), dan een kolom met meldingen, apps, widgets ,enz...klik op Apps, scroll naar beneden en klik op Apps beheren...kijk of Strava daar tussen staat..staat ie der niet is hij niet geïnstalleerd maar...staat ie der wel moet je die "oude" mss even verwijderen en opnieuw beginnen..zou kunnen dat ie een conflict veroorzaakt omdat hij op de oude smartphone gelinkt was...valt te proberen niet?
Tessa5
First Poster
Opties
Bedankt voor je reactie. Mijn watch en mobiel zijn gekoppeld. Maar Strava staat niet in mijn lijst van apps op mijn mobiel. Wanneer ik dit wil downloaden op mijn watch staat strava niet bij de "te downloaden" apps maar bij "mijn apps" wanneer ik het opnieuw wil installeren krijg ik die foutmelding. Heel vreemd.
0 Likes
Seppethedog
Apprentice
Opties

Het lijkt mij dat je Strava op elk medium zal moeten verwijderen... een clean install via Wear uitvoeren. Ik begrijp dat Strava op je mobiel staat maar niet in de lijst van Wear...?

Tessa5
First Poster
Opties

Om de een of andere reden ging het ineens zonder dat ik iets moest verwijderen. Alvast hartelijk bedankt voor de feedback! 

0 Likes