Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tizen 4.0 update gear S3

(Onderwerp aangemaakt op: 12-08-2018 12:30 PM)
6082 Weergaven
Vincent12345
Journeyman
Opties

Krijgt de gear s3 ook de tizen 4.0 waar de nieuwe galaxy watch op draait of blijft deze steken op 3?

Of komt er bv een kleine update waardoor de extra s health  opties wel beschikbaar zijn maar bv bixby niet.

0 Likes
Spring naar oplossing
35 Antwoorden
Vincent12345
Journeyman
Opties

via de Facebook site van samsung de Messenger help, die verwezen me door

0 Likes
Carlo1965
First Poster
Opties

Half mei software-update gehad en nu loopt de batterij van mijn uurwerk letterlijk leeg. Ondertussen heeft het uurwerk al een nieuwe batterij gekregen en is het moederbord gecontroleerd, maar het probleem blijft bestaan. Vb met een volle lading om 22 uur op de kast naast mijn samsung A8 en s’morgens om 7 uur nog 30 % procent batterij lading. Display is uit, WiFi is uit, Bluetooth aan. Volgens de log gebruiken de wijzerplaten dan 30 %. Wijzerplaat is een standaard wijzerplaat.

Dit is zeer frustrerend. Temeer ik het we voor de update het uurwerk gebruikt heb tijdens een wandelweekend en het uurwerk telkens hikes van 8 tot 10 uur getrackt heeft. (Gps, hoogtemeters, ...) en dan was er s’avonds nog 40 % batterij vermogen.

0 Likes
Plantje
Helping Hand
Opties

Heel vervelend, maar ik moet zeggen dat ik me er niet in herken. Nu heb je daar niet veel aan, maar het lijkt me dus dat het niet aan de software update ligt. Enige wanneer mijn horloge als een dolle leegloopt is wanneer hij dan weer binnen en dan weer buiten bereik van mijn telefoon is

Vincent12345
Journeyman
Opties

Misschien toch terugsturen naar samsung. Als ie echt leegloopt iis ie gewoon stuk, want mijn horloge heeft juist betere batterij duur na de update.

Misschien kan je hem ook nog eens testen met Bluetooth en WiFi uit.

Als ie dan niet leegloopt kan het nl ook aan de telefoon liggen

0 Likes
Pauluz
Apprentice
Opties

Ook de update gehad, batterij liep leeg binnen een paar uur.

Wat ik gedaan heb, is een aantal keer achtereen, de Gear S3 vol laden, dan weer leeg laten lopen.

Heeft geholpen en blijft nu bijna 3 dagen zonder opladen werken!

Top Samsung!

Carlo1965
First Poster
Opties
Ik probeer dat ook eens
0 Likes