Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tizen 4.0 update gear S3

(Onderwerp aangemaakt op: 12-08-2018 12:30 PM)
6025 Weergaven
Vincent12345
Journeyman
Opties

Krijgt de gear s3 ook de tizen 4.0 waar de nieuwe galaxy watch op draait of blijft deze steken op 3?

Of komt er bv een kleine update waardoor de extra s health  opties wel beschikbaar zijn maar bv bixby niet.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Vincent,

Wat je vaak ziet is dat de oudere smartwatches van Samsung regelmatig een Value Pack update krijgen, waarmee nieuwe functies die niet afhankelijk zijn van de nieuwere hardware op de oudere smartwatches worden uitgebracht. Het ligt dus zeker in de lijn der verwachting dat dit ook wederom met de Gear S3 gaat gebeuren.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

35 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Vincent,

Wat je vaak ziet is dat de oudere smartwatches van Samsung regelmatig een Value Pack update krijgen, waarmee nieuwe functies die niet afhankelijk zijn van de nieuwere hardware op de oudere smartwatches worden uitgebracht. Het ligt dus zeker in de lijn der verwachting dat dit ook wederom met de Gear S3 gaat gebeuren.

kevin-sig
Plantje
Helping Hand
Opties

Klinkt goed! Een update naar Tizen 4.0 lijkt me ook wel mooi.

Zou het wellicht ook mogelijk zijn om dan de Galaxy Watch watch faces te krijgen? De watch face die je het meeste ziet in de reclames vind ik erg mooi! Heel subtiel, maar wel met een stappenteller in beeld.

0 Likes
Becky87
First Poster
Opties

Ik heb de app Facer, daar heb ik de watchface gedownload van de Galaxy Watch, en nog een paar honderd andere haha

meesten zijn gratis.

komt deze update ook voor de gear s2? de vorige update was al super! 

0 Likes
Plantje
Helping Hand
Opties

Die Facer heb ik ook even geprobeerd. Nee, niet echt aantrekkelijk eerlijk gezegd. Loopt niet heel soepel. Toch maar weer eraf gemikt.

Tizen 4.0 zou mooi zijn!

0 Likes
JulianKroeze
First Poster
Opties

Hij is in Amerika vrijgegeven hij wordt ook in Nederland verwacht

0 Likes
sygys
Explorer
Opties

Mooi om te zien dat basisfuncties die een smartwatch zou moeten bezitten zoals "alle" notificaties lezen van Whatsapp en niet alleen het laatste berichtje nu alsnog naar de gear s3 komt. Jammer alleen dat de s3 al ruim 2 jaar oud is. Het is gewoon schoffering dat zulke functies zo laat pas worden toegevoegd terwijl al vanaf dag 1 iedereen aangaf dat dit moest worden opgelost. Vervolgens brengen ze na een jaar een afschuwelijk lelijke vierkante  gear sport uit die geen mens wil hebben. En uiteindelijk nog een jaar later de veel te dure galaxy watch die deze functie wel heeft. Gek he dat niemand die ***** meer koopt als je geen support biedt op je hardware en gelijk vanaf dag 1 al dure ***** links laat liggen. Nu schiet Samsung na 2,5 jaar opeens wakker en denkt verrek misschien moeten we de gear s3 dan toch nog maar eens een update geven.. En dit noemt men nou mosterd na de maaltijd. Als de note 9 dezelfde update cyclus in gaat waarbij de accu ook weer door updates omzeep wordt geholpen dan stop ik echt helemaal met Samsung. Wat een klote bedrijf als het aankomt op updates en peper dure hardware supporten.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Wat wil je precies met deze post bereiken, @sygys? Ten eerste staan er onwaarheden in je post. De Gear Sport is niet vierkant. Niet zo rond als bijvoorbeeld de Galaxy Watch, maar zeker ook niet vierkant. Verder is de Gear Sport een redelijk goedverkochte smartwatch en zijn er genoeg positieve ervaringen over te vinden, dus dat "niemand" hem wilt klopt ook al niet. Spreek eens voor jezelf. Jij wilt hem niet, maar je kunt onmogelijk iedereen tevreden houden. Juist daarom brengt Samsung verschillende smartwatches op de markt in de hoop zo veel mogelijk klanten wél tevreden te maken met een smartwatch die bij hun (levens-)stijl en gewenste uitstraling past.

Ten tweede dan wel een terecht punt, maar je kunt alle notificaties wel gewoon inzien, behalve die van WhatsApp. WhatsApp weigert gewoon om af te stappen van hun eigen notificatiesysteem en gewoon de standaard van Android te implementeren, al beginnen ze hier nu eindelijk langzaam maar zeker vanaf te stappen. Op de voorgrond merk je er niet veel van, maar op de achtergrond heeft het notificatiesysteem van WhatsApp heel lang, heel raar in elkaar gestoken. Dan moet je ook niet raar opkijken als het niet naar behoren werkt, en eigenlijk moet de appbouwer hier mee aan de slag in plaats van de hardwarefabrikant als de appbouwer het notificatiesysteem om zeep heeft geholpen.

Dan tot slot, Samsung brengt regelmatig updates uit die functies van de nieuwere smartwatches naar oudere smartwatches brengt. Deze update was dan ook rond deze tijd te verwachten, aangezien Tizen 4.0 nog niet zo oud is.

kevin-sig
Vincent12345
Journeyman
Opties

@sygys  schreef:

Mooi om te zien dat basisfuncties die een smartwatch zou moeten bezitten zoals "alle" notificaties lezen van Whatsapp en niet alleen het laatste berichtje nu alsnog naar de gear s3 komt. Jammer alleen dat de s3 al ruim 2 jaar oud is. Het is gewoon schoffering dat zulke functies zo laat pas worden toegevoegd terwijl al vanaf dag 1 iedereen aangaf dat dit moest worden opgelost. Vervolgens brengen ze na een jaar een afschuwelijk lelijke vierkante  gear sport uit die geen mens wil hebben. En uiteindelijk nog een jaar later de veel te dure galaxy watch die deze functie wel heeft. Gek he dat niemand die ***** meer koopt als je geen support biedt op je hardware en gelijk vanaf dag 1 al dure ***** links laat liggen. Nu schiet Samsung na 2,5 jaar opeens wakker en denkt verrek misschien moeten we de gear s3 dan toch nog maar eens een update geven.. En dit noemt men nou mosterd na de maaltijd. Als de note 9 dezelfde update cyclus in gaat waarbij de accu ook weer door updates omzeep wordt geholpen dan stop ik echt helemaal met Samsung. Wat een klote bedrijf als het aankomt op updates en peper dure hardware supporten.

Even whatshistorie op je horloge zetten en je kan alle berichten van Whatsapp lezen en zelfs beantwoorden, werkt bij mij al ruim een jaar zonder problemen

Plantje
Helping Hand
Opties

Ik ben juist extreem te spreken over het feit dat Samsung een horloge dat zo oud is nog een update geeft! Ik heb deze bijna een jaar geleden van mijn vrouw gekregen voor onze bruiloft. Hartstikke leuk. En ik hoef ook nog eens niet te balen, dat ze niet gewacht heeft tot de Galaxy Watch uitkwam. Geweldig!

Wel vind ik dat er aan het hele verhaal nog genoeg aan te passen is hoor! Ik hoop met de Tizen 4.0 update ook de nieuwe Galaxy Watch wijzerplaten te zien. En waar ik echt op zit te wachten is, dat men bij Samsung de SHealth app ook via het web beschikbaar maakt!