Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Strava koppelen met Samsung Health

(Onderwerp aangemaakt op: 17-10-2022 04:01 PM)
4659 Weergaven
KatrienJ
Journeyman
Opties

Dag,

In juni heb ik mijn smartwatch galaxi 4 aangekocht. Tot 1 oktober connecteerde hij met Strava. Daarna kreeg ik geen connectie meer. Hoe kan ik dit herstellen?

Vriendelijke groeten,

Katrien Jonckheere

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@KatrienJ

Als je de Samsung Health-app opent, tik op de 3 puntjes rechtsboven en ga naar Instellingen. Onder het kopje Services, zie je dan ook de optie staan van Strava? 

Strava in Samsung Health.jpg

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
15 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hallo, krijg je een foutmelding? Als je geen connectie meer zegt, bedoel je dan met GPS? Zou je een screenshot kunnen delen van wat je ziet? Bedankt.

0 Likes
KatrienJ
Journeyman
Opties
Normaal wordt mijn wandeling ook zichtbaar op Strava. Dit ging automatisch. Nu niet meer. Ik krijg geen foutmelding, enkel het bericht niet gesynchroniseerd. Bezig met synchroniseren. Maar er gebeurt niks.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Ik controleer gewoon de app op mijn horloge, het lijkt OK te verbinden met de telefoon-app. Zie je een optie om op telefoon te openen? Er gebeurt niets als je erop klikt? Heb je ook geprobeerd de app op je telefoon te openen en te vernieuwen door op het startscherm naar beneden te trekken? Als dit allemaal niet werkt, log dan uit op de horloge-app en log opnieuw in. Controleer of dit helpt.

Screenshot_20221017_195955_strava.png

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @KatrienJ, goedemorgen.

Is het je met de tips van @Neo001 nog gelukt om de synchronisatie tussen Strava en Samsung Health te herstellen? Heb je ook beide apps opnieuw met elkaar gekoppeld? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
KatrienJ
Journeyman
Opties
Het lukt niet om op mijn gsm mijn smartwatch te connecteren.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je je Watch ook doen vergeten bij je Bluetooth verbindingen?

0 Likes
KatrienJ
Journeyman
Opties
Wat bedoel je? Hoe doe ik dat?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @KatrienJ, goedemiddag.

Ga op je telefoon naar: Instellingen > Verbindingen > Bluetooth, tik op het tandwieltje naast de Watch en selecteer koppeling opheffen. Als het goed is kan je de Watch nu wel weer verbinden met je telefoon.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
KatrienJ
Journeyman
Opties
Ik heb alle stappen gedaan zoals je gezegd hebt, zonder resultaat. Mijn uurwerk opnieuw geïnstalleerd maar Strava kan geen connectie maken.
0 Likes