Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Stappenteller

(Onderwerp aangemaakt op: 28-12-2021 05:10 PM)
508 Weergaven
R0B3RT072
Pioneer
Opties
Iemand enig idee waaarom de Samsung Health stappenteller niet meer automatisch opstart op de SM-R800 [ Galaxy watch 3 ] ?
Heb onlangs een update gehad op zowel mijn Galaxy S20 Ultra 5G en Galaxy Watch 3 en sindsdien start de stappenteller niet meer automatisch op.
Nu vraagt mijn watch of ik het handmatig wil doen.
0 Likes
5 Antwoorden
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @R0B3RT072, heb je de Watch al even ge-reboot? Je doet dit door de beide zijknoppen tegelijk ingedrukt te houden totdat de Watch opnieuw opstart. Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd en lijkt er iets anders met de functie aan de hand te zijn? 

Groeten,

Joey

0 Likes
R0B3RT072
Pioneer
Opties
Hi JoeyH

Nee dat heb ik nog niet gedaan.
Waarom zou ik mijn watch 3 moeten re-booten voor iets wat het normaal gesproken goed deed ?
Als ik mijn watch 3 reboot moet ik deze dan eerst een back-up geven of blijven mijn gedownloade gekochte apps wel erop staan ?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @R0B3RT072, goedemiddag.

Met een reboot start je enkel de Watch opnieuw op, je verliest hier geen gegevens mee. Bedoel je overigens niet dat er geen training of activiteit automatisch meer wordt geregistreerd?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
R0B3RT072
Pioneer
Opties
Hoi Martijn,

Dat klopt de activiteiten worden idd niet meer automatisch gestart, nu vraagt mijn Watch 3 of ik dit handmatig wil instellen, op zich niet erg, alleen gaat mijn watch elke keer piepen als ik minder dan 1 minuut stil sta, en dat deed ie voorheen ook niet.

Maar goed het is gelukkig niet het einde van de wereld 😊
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Nee, ok maar het zou zo toch wel een stukje makkelijker zijn 😉 Als je op de Watch de Samsung Health-app opent, ga vervolgens naar Instellingen > Trainingsdetectie > Activ. detecteren, staan hier de schakelaars goed ingesteld?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes