Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Stappenteller

(Onderwerp aangemaakt op: 04-11-2021 08:12 PM)
9871 Weergaven
Guiliaume
First Poster
Opties
Stappenteller smartwatch telt veel te veel stappen. Is dit te callibreren?
0 Likes
Spring naar oplossing
32 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dag @Amy-Amsterdam,

Als je de stappen hierboven uitvoert, dan moet het lukken. Uiteraard verandert de optie waar je naar terugschakelt niet van naam, dus je kiest nog steeds voor "Alle stappen". Je hebt alleen het tellen vanuit de telefoon uitgeschakeld, dus Alle stappen is in dit geval alleen het horloge. 

kevin-sig
mschaapherder
First Poster
Opties
Bij mij is het juist andersom telefoon geeft minder stappen dan horloge. Ik heb de samsung smart watch juist aangeschaft om niet constant met mijn telefoon te moeten lopen.
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Het kan zijn dat je je telefoon wel eens laat liggen en dan bijvoorbeeld in huis wat stappen zet. Je horloge heb je om, dus die zal door tellen, terwijl je telefoon stil ligt en niets telt. Zo kan het aantal stappen geteld door je horloge hoger uitkomen dan door je telefoon.

kevin-sig
mschaapherder
First Poster
Opties
Hallo Kevin synchroniseert horloge dan niet met mijn telefoon????
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

In de Samsung Health-app kan je de keuze maken om dit bij elkaar te laten optellen of om enkel de stappen van je telefoon te zien 😇 Open de Samsung Health-app en tik op Stappen, via de 3 puntjes rechtsboven kies je voor weergave van stapgegevens.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
U71Henny
First Poster
Opties
Als ik met mijn vrouw gast wandelen dan heeft zij veel meer stappen dan ik. Wij lopen met de telefoon en de Galaxy watch. Hoe kan dit?
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @U71Henny,

Niet iedereen zet even grote stappen. Afhankelijk van bijvoorbeeld lengte kan iemand meer stappen nodig hebben om dezelfde afstand af te leggen. 

kevin-sig
JAMES4578
Samsung Members Star ★★
Opties

@KevinW @U71Henny  Klinkt logisch als je erover nadenkt. 😀 Weet niet of er een groot hoogteverschil is.

I do not work for Samsung or make Samsung Products but provide independent advice and valuable contributions.

aapje
First Poster
Opties
Ik heb ook het probleem van teveel stappen die worden geteld. Ik heb de stappen doorlopen maar kan niet kiezen voor alleen horloge zo als je zieScreenshot_20230430_200920_Samsung Health.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @aapje, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is niet mogelijk om de weergave te wijzigen naar alleen Horloge, wel kan je dit wijzigen naar alleen je telefoon. Wel kan het zijn dat er meer stappen op het horloge worden geregistreerd vanwege andere bewegingen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes