op 27-04-2023 09:51 PM
op 31-01-2024 06:43 PM
bedankt voor jouw reactie JeffreyvdD,
Wellicht is er vuil op de sensor. Zie onderstaande link voor de schoonmaakinstructies. Kan je laten weten of het heeft gewerkt?
Met groet,
Ajay
op 08-06-2024 01:12 AM
op 10-06-2024 05:36 PM
Hallo @Doorloper66,
Bedankt voor jouw bericht en gefeliciteerd met jouw nieuwe telefoon! Meestal na installatie van de app staat het al aan. Heb je Samsung Health alle machtigingen gegeven en staat de stappenteller niet op pauzeren? Zie ook onderstaande link voor verdere instructies.
Is verder jouw toestel helemaal up-to-date en wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Met groet,
Ajay
op 13-11-2024 07:42 AM
Hai Martijn, wat fijn dat je antwoord op de vragen.
Ik heb ook nog een vraag. Hoe zie je dat je de stappen telt op de watch of telefoon?
Ik heb hetzelfde probleem. Soms telt de watch vele stappen méér dan ik heb gelopen, terwijl ik dan wel mijn watch om heb, maar niet de telefoon meeneem. Ik heb de nieuwste Samsung Watch. Graag zou ik dit probleem opgelost willen hebben. Weet jij raad? met vriendelijke groet, Anita
op 13-11-2024 11:19 AM
Hallo @Members_UGL1Y0R, welkom op de Community en bedankt voor jouw bericht.
Sinds wanneer ervaar je dit precies? Heb je ook al jouw Galaxy Watch gereset?
Groetjes,
Daphne