op 17-05-2022 01:29 PM
Mijn moeder van 81 is de trotse eigenaar van de Watch 4. Helaas telt hij op het moment haar stappen niet meer. In het begin deed hij dat wel. Ze loopt met een rollator. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Groet Aukje
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 18-05-2022 09:48 AM
Dat kan wel eens te maken hebben met de rollator. Kun je de stappenteller eens testen tijdens het normaal lopen? (eventueel zelf even om doen)
op 18-05-2022 09:48 AM
Dat kan wel eens te maken hebben met de rollator. Kun je de stappenteller eens testen tijdens het normaal lopen? (eventueel zelf even om doen)
19-05-2022 10:45 AM - bewerkt 19-05-2022 10:46 AM
op 06-10-2023 01:54 PM
Hier hetzelfde probleem. Tijdens het lopen met de rollator worden en geen stappen geregistreerd.
Zinder rollator wel. Hoe kunnen we dit oplossen?
Groet, Maddie
op 13-10-2023 03:26 PM
Hi @Maddie4, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wordt er wel een activiteit geregistreerd tijdens het wandelen? Worden er wel stappen geregistreerd als je de wandel activiteit start?
Groeten,
Martijn
op 16-10-2023 01:49 PM
Hallo Martijn,
Tijdens gewoon wandelen zonder rollator registreerd de watch wel stappen.
Zodra de rollator wordt vastgehouden worden er geen stappen meer gedetecteerd.
Groeten, Maddie
op 16-10-2023 01:58 PM
Dit heeft te maken met onder andere de stand van de pols, tijdens het wandelen worden verschillende factoren aan elkaar gekoppeld zodat een Watch dit ook kan herkennen 😇 Via onze Samsung Members-app kun je ook een suggestie indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log en krijgen hier een beter beeld van.
Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden toegevoegd, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Groeten,
Martijn
op 21-03-2024 01:39 PM
Je kunt dit oplossen door voordat je gaat wandelen de activiteit 'wandelen' te kiezen op je smartwatch. Deze registreert middels GPS en dan komt de afstand ook.
op 28-03-2024 08:11 AM
GPS binnenshuis werk niet nauwkeurig en mijn vrouw doet dagelijks een half uur lopen achter een rollator binnenshuis i.v.m. COPD met zuurstof aan de lange slang en zij lost het op om de telefoon in haar broekzak te doen of een schoudertasje op de heup laten hangen of met een armhouder om de enkel.
Mvg Hans