Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Spaarstand Galaxy Watch 4

(Onderwerp aangemaakt op: 05-01-2022 02:10 PM)
6139 Weergaven
Louise050513
Journeyman
Opties

Hi,

Ik heb sinds kort de Samsung Galaxy Watch 4 welke erg snel leeg is. Ik weet dat dit een bekend probleem is. Mijn vriend heeft de Samsung Galaxy Watch waarbij hij kon instellen dat de Watch automatisch in spaarstand gaat bij een batterijpercentage van 20%. Ik heb gezocht bij de instellingen maar kan nergens vinden waar dit in te stellen op de Galaxy Watch 4. Weet iemand waar ik dit kan vinden? 

Bij voorbaat dank! 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Louise050513
Journeyman
Opties

Bedankt voor het reageren. Onderstaand een foto van het batterijverbruik:

WhatsApp Image 2022-01-13 at 12.22.09.jpeg

Ik moet inderdaad zeggen dat de Watch in het begin vrij snel leeg ging, maar nu kan ik er inderdaad ongeveer 2 dagen mee doen. Ik krijg nu wel een melding bij 15% om dan spaarstand aan te zetten. Hier was ik eigenlijk naar opzoek dus in zo verre ben ik geholpen.

Kan je in elk geval aangeven of dit een normaal verbruik is? 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
mrthefox
Journeyman
Opties
Spaarstand stel in je in via Wear op telefoonapp. Ga naar instellingen-batterij-spaarstand
0 Likes
Louise050513
Journeyman
Opties

Bedankt voor je reactie. Dat snap ik maar het gaat om automatisch in spaarstand zetten bij bijvoorbeeld 20% batterij. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Louise050513, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

De Samsung Galaxy Watch 4 maakt gebruik van een slimme batterij, deze past zich aan je mobiele gewoontes om energie te besparen. De Watch heeft echter wel wat tijd nodig om jouw gebruikspatroon te herkennen. Als het eenmaal jouw gebruikspatroon kent dan zal de batterij zich beter aanpassen naar jouw verbruik.

Maar een bekend probleem? Dat valt volgens mij toch wel mee, met normaal gebruik kun je de Watch ongeveer 2 dagen met een volle accu gebruiken. 

• Hoelang gaat jouw Watch nu mee? Open de Galaxy Wearable app > Selecteer Watch > Instellingen horloge > Batterij > Verwachte batterijduur.
• Stuur mij anders een screenshot van het batterijverbruik: Open de Galaxy Wearable app > Selecteer Watch > Instellingen horloge > Batterij.

Uiteraard blijven wij ook niet stilzitten en zal er regelmatig een update worden uitgerold om de gebruikerservaring te verbeteren!

Wanneer de batterij een bepaald percentage overheeft krijg je wel een melding om deze in de spaarstand te zetten.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
Louise050513
Journeyman
Opties

Bedankt voor het reageren. Onderstaand een foto van het batterijverbruik:

WhatsApp Image 2022-01-13 at 12.22.09.jpeg

Ik moet inderdaad zeggen dat de Watch in het begin vrij snel leeg ging, maar nu kan ik er inderdaad ongeveer 2 dagen mee doen. Ik krijg nu wel een melding bij 15% om dan spaarstand aan te zetten. Hier was ik eigenlijk naar opzoek dus in zo verre ben ik geholpen.

Kan je in elk geval aangeven of dit een normaal verbruik is? 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Lousie050513, goedemorgen.

Dankjewel voor je berichtje en de foto, dit ziet er inderdaad verder goed uit. Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we dat ook graag van je!

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
Members_Lr3rqJM
Student
Opties

Beste,

Als ik de Smartwatch 4 niet op spaarstand zet, dan gaat die van mij heel kort mee en dit lijkt niet te verbeteren. Begin december gekocht. 'S morgens om 8u 100% en dan haal ik geen 24u, dus niet tot de volgende ochtend.

Ik heb als enigste continue hartmonitor en aan om dat dit belangrijk is voor mij en ook de slaap track ik zuurstof.

Als ik via bluetooth naar een headset spotify stream dan is de batterij in een paar uur leeg.

is dit normaal?

alvast bedankt

Geert

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_Lr3rqJM

Hoi Geert, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, dat is inderdaad wel erg kort,

Met welke telefoon heb je de Watch gekoppeld? En zijn jouw Watch en telefoon verder up-2-date? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?

Maak anders een screenshot van het batterij verbruik en deel deze met ons, dan kijken we met je mee.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_Lr3rqJM
Student
Opties

Hallo bedankt voor uw bericht. Ik laad de watch op tot 100 procent en zal batterij verbruik hier delen. Ik verbind met een samsung galaxy A52 5G. Het probleem stelt zich ook wanneer ik ga wandelen, zonder telefoon (dus enkel bluetooth oortjes en offline spotify + activity tracker)

heindevries
Journeyman
Opties

Hoi Martijn, ik heb sinds een paar dagen een Samsung Galaxy Watch 4. De batterij gaat echt heel snel leeg. Ik heb deze sinds zaterdag 24 september, maar het is me nog niet gelukt om 1 dag met de samsung te doen. Gisteravond rond 22 uur aan de oplader, en vannacht aan, en nu is het 10.30. Ik heb hem vannacht op de spaarstand gezet, wel mijn slaap laten analyseren,  maar het is nu 32%.... Kijk ik na gebruik laatste volledige lading, zet hij 9.53 min gebruikt, en ik heb nog 6.53 over... Dat is toch veel te kort?! Kijk ik naar % bat verbruik dan zie ik display .8%, Samsung Health .5%, Startpagina 0.4%, Health services .3%, Health Platform .2%... Kortom, dit telt niet op naar 100%. Ik heb de indruk dat deze watch gewoon kapot is en ik hem terug moet sturen. Klopt dit? Hgrt Hein de Vries 

0 Likes