Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

SOS valdetectie wordt tijdens mijn slaap geactiveerd?

(Onderwerp aangemaakt op: 03-06-2023 08:29 AM)
936 Weergaven
Alcatella
Journeyman
Opties
Vannacht werd ik bruut wakker gemaakt door mijn Watch 5 die het SOS alarm af liet gaan. In display kon ik het kruisje of de bel aanklikken. Het kruisje aanklikken hielp helemaal niet om alarm te stoppen wel de rode bel uiteindelijk en dan aan te geven dat ik geen bericht wil sturen. Valdetectie heb ik wel aan staan, maar alleen tijdens fysieke activiteiten. SOS met startoets staat uit. In diagnose vd watch heb ik de sensoren getest en dat was normaal.

Hoe kan dit?? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Alcatella
Journeyman
Opties
Geen alarm gehoord meer gelukkig maar ik heb niet gestoten want mijn arm lag onder de dekens toen ik gewekt werd door het alarm en daarom snap ik het ook niet goed waarom het af ging. Kun je de loggegevens van gebeurtenissen ergens uitlezen hiervan?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Alcatella, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en kan me voorstellen dat je ook even flink schrikt. Hoe gaat het inmiddels met de Watch? Kan het zijn dat je je ergens flink hard tegen hebt gestoten? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Alcatella
Journeyman
Opties
Geen alarm gehoord meer gelukkig maar ik heb niet gestoten want mijn arm lag onder de dekens toen ik gewekt werd door het alarm en daarom snap ik het ook niet goed waarom het af ging. Kun je de loggegevens van gebeurtenissen ergens uitlezen hiervan?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Zelf kan je via Instellingen > Meldingen > Geavanceerde instellingen > Historie meldingen ook het één en ander achterhalen 😇 Houd het goed in de gaten, ervaar je dit weer dien dan zo snel mogelijk een foutrapport.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Alcatella
Journeyman
Opties
Ok bedankt voor info!
Erikroos
First Poster
Opties
Had hetzelfde vannacht lekker aan het slapen en opeens alarm valdetectie doordat ik niet goed kon zien wat voor alarm het was probeerde TL telefoon sms te versturen naar kontakt personen. Gelukkig niet verstuurd omdat ik in duistland was zonder bereik...
0 Likes
Members_QA1L7Cd
First Poster
Opties

Ik had vannacht precies hetzelfde probleem. Lag ook te slapen. Erg vervelend.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_QA1L7Cd,

Bedankt voor jouw bericht en melding. Wanneer het is verbonden aan een Samsung toestel kan je e.v. een foutrapport hierover indienen via de Wearable app. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes