Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Snelheidsmeting klopt niet meer na update one ui6 op smartwatch6

(Onderwerp aangemaakt op: 07-01-2025 02:23 PM)
173 Weergaven
MarijeZ
Explorer
Opties
Hoe krijg ik de juiste snelheidsmeting weer ingesteld? Sinds de update, al weken geleden, is de gemeten snelheid veel ye hoog. Zowel de gemiddelde snelheid als de variabele snelheid en ook die wijken af tov elkaar. Ik heb dit eerder gehad na een update, maar met een paar dagen liep hij ineens wel weer goed. Nu een paar weken verder en het blijft veel te hoog, klopt niets van alle bijbehorende gegevens dus ook. Niet te doen als je serieus wil trainen. Iemand een oplossing? Behalve langs een servicepunt te gaan, dat zou niet nodig moeten zijn lijkt me....

Na een reset blijft hetzelfde probleem zich voordoen. Overigens is het probleem zowel met gps aan en buiten, als zonder gps op een loopband
0 Likes
9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Het enige wat je hieraan kunt doen is een fabrieksherstel op de Smartwatch en hopen dat het weer goed werkt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MarijeZ
Explorer
Opties
De vorige keer heb ik onwijs veel problemen gehad om vervolgens m'n horloge weer te koppelen aan m'n telefoon...en voorgaande keren ging hij het weer oke doen, zal vast na een nieuwe update zijn geweest. Ik lees meer problemen hiermee na de update, komt er geen nieuwe update voor dit probleem?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het zou een vlot proces moeten zijn via de Wearable app. Vorige keer koste het me 5 minuten. Naar mijn weten werkt alles goed. Welke telefoon heb je?
MarijeZ
Explorer
Opties
S23
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan zou het gewoon perfect moeten werken. Als je alles via Wearable doet zal een reset probleemloos moeten verlopen.
MarijeZ
Explorer
Opties
Ik probeer m'n back up te maken, maar dat doet hij automatisch 's nachts. Kan dat ook ergens handmatig? Zodat ik daarna kan resetten?
0 Likes
MarijeZ
Explorer
Opties
Ik heb een reset gedaan, maar het probleem is helaas niet verholpen. Word er gek van. Hij heeft het altijd goed gedaan en sinds die update klopt er niets meer van. Valt niet me te trainen...
0 Likes
MarijeZ
Explorer
Opties
Ik heb een harde reset uitgevoerd, maar helaas. Ook nu blijft de snelheid veel te hoog. Valt niet mee te trainen
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update MarijeZ,

Bedankt voor jouw bericht en feedback hierover. Wanneer de Watch verbonden is aan een Samsung toestel kan je een foutrapport hierover indienen.

1. Reproduceer de issue.

2. Leg het vast op foto of video.

3. Open de Wearable-app op je telefoon.

4. Tik op het meer-pictogram in de linkerbovenhoek van het scherm. Het zal verschijnen als drie horizontale lijnen.

5. Tik op Contact opnemen.

6. Tik op Foutrapporten.

7. Vul het foutenrapport in met details over wat er is gebeurd(Vergeet niet om screenshots/foto's/videos toe te voegen).

8. Als je klaar bent, tik dan op het verzendpictogram in de rechterbovenhoek van het scherm.

Stuur ons gerust weer een bericht met of het is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes