Chiudi

What are you looking for?

annulla
Visualizzazione dei risultati per 
Cerca invece 
Intendevi dire: 

Smartwatch laadt niet op

(Argomento creato il giorno: 07-11-2021 07:07 PM)
4328 Visualizzazioni
Yvonne0812
First Poster
Opzioni
Hallo

Ik heb gisteren een wireless charger trio aangeschaft. Mijn telefoon en oudere buds laden op. Alleen mn smartwatch niet. Die is al wat ouder. Dacht 2 5 jaar. Als ik de watch op het aangewezen plekje leg maakt ie contact, er knippert een rood lampje maar laadt niet op. Kan ik hier wat aan doen?
Yvonne 
0 Likes
15 Risposte
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opzioni
Goedenavond,

Dat klinkt als een probleem met die smartwatch aangezien de andere apparaten wel gewoon opladen.

Om welke watch gaat het?

https://bit.ly/2jwV3SJ je kunt de watch laten repareren of voor een nieuwe kijken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Yvonne0812
First Poster
Opzioni
Ik heb inmiddels op de community ontdekt dat ik niet de enige ben! Diverse comments met hetzelfde probleem ! Hij is 3 jaar oud maar werkt nog prima! Ga niet een nieuwe kopen tot hij het begeeft. Wel jamer!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opzioni

Hi @Yvonne0812, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder.

• Wat is het modelunmmer van jouw Watch?

• Kun je de Watch wel opladen als deze alleen op de oplader ligt?

• Lukt het om de Watch met de originele meegeleverde oplader op te laden?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Yvonne0812
First Poster
Opzioni
Hoi martijn!
Het gaat om de Galaxy watch 643E. De watch laat niet op als ie alleen op de trio ligt
Hij laat wel op met de originele oplader voor de watch!
Als ik de watch op de speciale plek leg voor je watch lijkt het dat hij gaat opladen maar doet dat niet.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opzioni

Dankjewel voor je berichtje. Het lijkt me niet dat er iets mis is met je Watch aangezien deze wel kan opladen met de orginele oplader maar eerder dat de Trio Charger niet wordt ondersteunt door je Watch.

Mocht je overwegen om naar een nieuwe Watch te gaan kijken, stuur mij dan een privé bericht en misschien heb ik dan nog iets leuks voor je!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Stephen_NL
Apprentice
Opzioni

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Galaxy s3 Frontier. De Samsung site zegt wel dat de galaxy watch 3 ondersteund wordt en zelfs de s2. Bi ladt hij wel op, bijvoorbeeld 5% en stopt en dan begint het rode lampje te knipperen.

Is hier geen software fix voor?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opzioni

Hi @Stephen_NL, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder.

De Samsung Galaxy Watch 3 wordt inderdaad wel ondersteund door de Trio lader, dit geldt helaas niet voor de S3. Een software-update kan dit ook niet veranderen, mocht je overwegen om naar een nieuwe Watch te gaan kijken, stuur mij dan een privé bericht en misschien heb ik dan nog iets leuks voor je!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_hnsct2b
First Poster
Opzioni

galaxy 133f laad niet meer op via orginele lader, ook niet via vervangende laaddock of andere laadplaat. laad alleen op via draadloos delen met mijn s10? iemand een idee hoe dit kan??

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opzioni

Hi @Members_hnsct2b, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik een zoekopdracht start met dit nummer kom geen Samsung Watch of oplader tegen. 

Als je op je telefoon de Wearable-app opent en gaat naar Instellingen Horloge > Over Horloge, wat is het modelnummer wat je hier ziet staan?

Groeten,

Martijn

0 Likes