Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Smartwatch koppelen aan orange abonnement lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 01-04-2023 06:27 PM)
379 Weergaven
Smahn
Journeyman
Opties
Ik heb een Samsung galaxy watch 5 LTE/4g, maar het lukt mij niet om die te koppelen aan mijn orange abonnement. Iemand die kan helpen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Smahn
Journeyman
Opties
Hey, ik ben vandaag bij Orange geweest maar die zeiden dat ze dat nog niet ondersteunen. Ik heb wel een qr code gekregen om het eens te proberen maar krijg iedere keer een foutmelding -1. In de foto kun je zien wat de melding precies is.Screenshot_20230403_174016_Galaxy Watch5 Manager.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Smahn
Journeyman
Opties
Ja ik krijg dan een foutmelding. Ik heb via messenger contact opgenomen met Orange maar heb nog geen antwoord ontvangen. Moet mijn simkaart misschien eerst geactiveerd worden naar een esim?
0 Likes
Smahn
Journeyman
Opties
Mijn sim is al actief hoor. Het is gewoon geen esim. Ik heb een fysieke simkaart. Maakt dat een verschil?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Smahn, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heb je voor jouw Watch ook een QR-code gehad van je provider? En welke melding krijg je te zien wanneer je de Watch wilt koppelen? 

Mobiel netwerk Watch5.jpg

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Smahn
Journeyman
Opties
Hey, ik ben vandaag bij Orange geweest maar die zeiden dat ze dat nog niet ondersteunen. Ik heb wel een qr code gekregen om het eens te proberen maar krijg iedere keer een foutmelding -1. In de foto kun je zien wat de melding precies is.Screenshot_20230403_174016_Galaxy Watch5 Manager.jpg
0 Likes