Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Smartwatch 3 accu snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 05-06-2021 02:11 PM)
3429 Weergaven
jennifer1972
Journeyman
Opties

Ik heb nu een week of 4 deze smartwatch. Super mooi horloge maar hij moet eigenlijk iedere avond aan de lader. Lijkt mij dat dit niet de bedoeling is.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Nee, dit is een van de opties die ziet als je met je vinger van boven naar beneden veegt op het display van je Watch, het icoontje wordt met een halve maan aangetoond 😉

Hierbij ook een link naar de handleiding van je Watch3

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
49 Antwoorden
ricodudink
Apprentice
Opties
Lieve Samsung vrienden,

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Ik heb ongeveer een maand terug de Galaxy watch 3 gekocht. Na het installeren van dat horloge merkte ik al dat die batterij na 4 uur leeg was. Toen heb ik tot frustratie die horloge terug gestuurd en weer een nieuwe ontvangen. Nu blijkt mijn nieuwe horloge ook binnen 4 uur leeg te zijn. Ik hoop dat jullie voor mij een verklaring weten en een oplossing. Als telefoon gebruik ik de Samsung Galaxy s20 fe 5g. En ik heb hieronder een screenshot gemaakt van het batterij verbruik.
image

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

hi, 

Een paar vragen:

Heb je het horloge al eens een volledige reset gegeven?

Is het horloge en alle bijbehorende apps up to date?

Heb je misschien je gps/ wifi/ Nfc continu aan staan?

Ik vind het persoonlijk vreemd dat instellingen als grootste verbruiker van de batterij boven aan staan. Vrijwel altijd is dit of de wijzerplaten of spotify of shealth.

0 Likes
ricodudink
Apprentice
Opties
ja de hoorloge is al een keer gereset.
ja alles is ook up-to-date.
nee, mijn GPS wifi en NFC staan uit.

ik heb zelf het idee dat er iets niet goed gaat tussen mijn telefoon en de horloge.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @ricodudink,

Kun je het horloge volledig opladen en op het moment dat het horloge bijna leeg is, nog een screenshot maken van het batterijverbruik?

Dan krijgen we een duidelijk beeld. Controleer ook op updates via de Galaxy Store op je toestel 👍

rsz-846676
0 Likes
ricodudink
Apprentice
Opties
zonder vandaag zonder telefoon gebruikt 15% batterij verbruikt na 24 uur. dus het zit inderdaad tussen de verbinding tussen mijn telefoon en mijn horloge. nu nog uitvinden waar. ik zal voor jullie hem omhouden met telefoon verbonden om de instellingen vast te kunnen leggen.
0 Likes
ricodudink
Apprentice
Opties
hier een nieuwe

Screenshot_20210109-015811_Galaxy Watch3 PlugIn.jpg

0 Likes
ricodudink
Apprentice
Opties
*update*

na alle Galaxy watch apps me me telefoon compleet te hebben verwijderd via instellingen. dus ook inclusief chache en alles. daarna mijn horloge hard reset gedaan. opstarten met bijde knoppen ingedrukt. dan naar menu voor recovery. hierna opnieuw horloge geïnstalleerd en direct automatisch updaten uit gezet. daarna alle apps via mijn telefoon geüpdate die op me horloge stonden. sinds dien gaat de batterij ongeveer 3 dagen mee. in mijn ogen zit het probleem in de android 11 update. daarbij gaat iets fout in de bluetooth module. en dat verbruikte enorm veel batterij.
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is opgelost en bedankt voor het delen van jouw oplossing 👍

rsz-846676
0 Likes
Peer_76
Voyager
Opties

Gebruik jij jouw watch zeer intensief en met het scherm altijd aan? Ik krijg mijn watch 3 morgen binnen.

0 Likes