op 03-10-2023 10:33 AM
Hi,
Ik vind de nieuwe update voor sw4 eigenlijk helemaal niks ivm slechtere batterijduur en al eerder genoemde slaaptracker die ineens heel anders bijhoudt maargoed dat is wat het is. Wat ik wel echt vervelend vind is dat de slaapstand/niet storen is veranderd sinds de update. Voorheen zette ik of op mijn s23 of op mijn horloge de slaapstand aan en dan zette die hem er bij beide op in hoe in het ingesteld heb (internet en wifi uit, niet storen aan) en kwam er een soort slaap screen over mijn horloge in met enkel de digitale tijd. Nu is dat ineens een 12uurs klok geworden, hopelijk irritant vind ik en ik krijg het met geen mogelijkheid terug naar 24uur. De bijgevoegde foto is dus om 23.30. Ook is het zo dat de niet storen functie op mijn horloge niet mee aan waardoor sms'jes ineens mega hard binnenkomen. Soms heb ik om bepaalde redenen dan de wifi los aan op mijn telefoon zodat ik snachts nog wel iets kan lezen als dat noodzakelijk is maar nu komt dat dus ook trillend binnen terwijl ik voorheen gewoon alleen een rood notificatie lampje zag als ik er zelf heen ging. Ik moet er nu zelf aan denken handmatig niet storen op mijn watch aan te zetten (anders schrik me in de ochtend het leplazerus) en 's ochtends is het een gedoe om alles eraf te krijgen want kan er wel 3/4 x op klikken voor hij beide eraf haalt. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Hoor het graag.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-09-2023 10:04 PM
op 21-09-2023 11:34 PM
Dit kan voorlopig niet gewijzigd worden. Het beste kunt u een foutmelding sturen via de draagbare Samsung-app > Neem contact op. Een paar dagen geleden had ik ook het foutenrapport verzonden.
op 23-09-2023 10:15 PM
op 23-09-2023 10:18 PM
op 24-09-2023 10:19 AM
Momenteel kun je dat niet veranderen. U kunt het beste een foutrapport verzenden via de Galaxy Wearable-app > Neem contact met ons op. Ik heb dit probleem een paar dagen geleden al gemeld voor GW4 Classic.
op 03-10-2023 11:26 AM
Voor de 12-uursklok in de slaapmodus stuurt u een foutrapport naar Samsung Support via de Galaxy Wearable-app > Neem contact met ons op.
Voor Niet storen controleert u in de instellingen of Niet storen is gesynchroniseerd met de telefoon.
op 03-10-2023 11:35 AM
op 03-10-2023 11:52 AM
Ik heb het altijd gesynchroniseerd, dus ik weet niet zeker of het werkte zonder het met de telefoon te synchroniseren. Maar ik kan bevestigen dat het inschakelen van de synchronisatie voor Niet storen werkt - het horloge maakt geen geluid of trilt wanneer de slaapmodus op de telefoon is ingeschakeld.
op 22-10-2023 08:14 PM