op 19-09-2022 10:45 AM
Na de update van vorige week maakt mijn samsung health app geen kaart /gps meer en dus wordt mijn loop ook niet in strava geregistreerd en dat is een beetje heel erg zuur naar de Damloop van afgelopen weekend! Ik heb andere problemen hierover gelezen maar het wordt geregisteerd in instellingen en ook stava en health app maken verbinden. Wat zou het kunnen zijn? Ik las wel ergens handmatig aanzetten maar dat doe ik ook!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 03-10-2022 03:56 PM
Omdat dit geen verschil heeft gemaakt kan je de Watch het beste aanmelden voor een reparatie. Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht.
Kijk hier voor meer informatie:
• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW
Groeten,
Martijn
op 19-09-2022 05:24 PM
Galaxy watch 4
op 21-09-2022 08:40 AM
Hi @MarielleEnd, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Worden er wel GPS gegevens geregistreerd als je een andere activiteit start? En hoe staat het ingesteld op je Watch? Ga hiervoor naar Instellingen > Locatie. Kijk hier of de machtigingen goed staan en of beide opties staan ingeschakeld.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 24-09-2022 11:30 AM
Hi MartijnK, ja de instelling staat juist. Deze week twee keer een route gefietst en die werd geregistreerd. Ook een kleine ronde hard gelopen en dat ging ook goed maar vandaag met mijn grote ronde knipperde de gps dus ik dacht geen problemen meer te ondervinden. Maar bij thuiskomst was er weer geen ronde geregistreerd:-(
Wat gaat er mis. Ik heb tijdens het hardlopen niet steeds gekeken of gps nog knipperde of zichtbaar was op mijn horloge.
Groet, Marielle
op 26-09-2022 09:38 AM
Afgelopen zaterdag was er weer geen registratie/gps verbinden bij het hardlopen. Daarna een test ronde gewandeld en toen deed hij het wel. Vanochtend weer hardgelopen ik zag eerste kilometer de groene icoon van GPS in beeld maar na thuis komst weer geen kaart bij mijn route en dus ook niet mee genomen op strava.
Wat gaat er nu mis? Ik denk er nu sterk om, om het horloge wat ik 28 augustus heb gekocht weer in te ruilen.
op 27-09-2022 03:53 PM
op 28-09-2022 07:37 AM
Hi MartijnK, als ik ga rennen druk ik alleen op de healt app en bij thuis komst synchroniseert het met Strava als er gps/map is gemaakt anders niet. Dus hoe bedoelt u zonder de strava app?
Weet u ook hoe je de healt app eraf kan halen van het horloge? Om het opnieuw te instaleren? Want zou dat helpen?
op 28-09-2022 09:37 PM
Hi MartijnK, als ik ga rennen druk ik alleen op de healt app en bij thuis komst synchroniseert het met Strava als er gps/map is gemaakt anders niet. Dus hoe bedoelt u zonder de strava app?
Weet u ook hoe je de healt app eraf kan halen van het horloge? Om het opnieuw te instaleren? Want zou dat helpen?
op 29-09-2022 04:59 PM
Je kan de Health app er niet afhalen en deze opnieuw installeren. Ik heb ook een ander topic voorbij zien komen met een GPS issue en de Watch: https://bit.ly/3riri7W
Wellicht dat deze optie jou ook helpt. Het is daarnaast wel belangrijk om hier ook een foutrapport over in te dienen via de Members-app. Zo kunnen mijn collega's van het R&D team dit verder onderzoeken.
Groeten,
Martijn
op 29-09-2022 05:18 PM - laatst bewerkt op 10-10-2022 08:11 AM door MartijnK
@MartijnK Vandaag weer niet goed gegaan. Ik heb toe ook maar mijn garmin weer omgedaan en er is ook een verschil in afstand die hij registreert en dan het niet hebben van de map. Terwijl de gps icoon wel knipperde de hele afstand.