op 08-03-2019 06:41 PM
Ik heb sinds een goede week de Samsung Gear S3 Frontier, het is een mooi horloge. Echter, als ik ga rennen zet ik Spotify aan, plus training. Na de eerste melding van een vriendelijke vrouwenstem over de afstand die ik heb afgelegd stopt Spotify echter. Vreemd, aangezien Spotify bij mijn vorige smartwatch (Samsung Gear Fit Pro) tijdens de melding op de achtergrond doorliep, en vervolgens, na de melding, weer verder ging. Wie kan mij zeggen wat ik hieraan kan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-04-2019 04:54 PM
Zelfde probleem met Galaxy watch, zowel via endomondo als samsung health.
Probeer laatste tip
op 10-04-2019 05:30 PM
Bedankt voor je reactie en je suggestie om het probleem te verhelpen. Omdat ik toch best serieus bezig ben met hardlopen en ik daarvoor m'n pr steeds moet verbeteren, heb ik een audiocoach nodig. Je zou toch verwachten dat dit gewoon mogelijk is op een sportwatch. Anders heb ik helemaal niets aan de verschillende hardloopapps en het horloge.
Ik hoop dat er snel een oplossing komt. Ik maak trouwens gebruik van de Samsung Galaxy active watch. Een vriend van mij gebruikt het Samsung Gear sporthorloge en daar werk alles wel naar behoren.
Met vriendelijke groet,
op 11-04-2019 03:55 PM
op 11-04-2019 04:19 PM
op 19-04-2019 11:56 AM
op 02-05-2019 11:40 PM
Voor mij blijft de Samsung Gear S3 Frontier en Spotify niet het beste huwelijk. Ondanks dat ik de nodige nummers van Spotify op het horloge gedownload heb, valt Spotify uit nadat ik te ver weg ben van mijn mobiele telefoon en/of huis. Dus voor mij werkt het rennen met Spofity, in combi met het rennen, nog niet. Wie weet wellicht de juiste instellingen om Spofity ook zonder mobiele/wifi te gebruiken?
op 03-05-2019 01:39 PM