Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Gear S3 Frontier: Spotify in combinatie met trainen

(Onderwerp aangemaakt op: 08-03-2019 06:41 PM)
1829 Weergaven
probst1
Apprentice
Opties

Ik heb sinds een goede week de Samsung Gear S3 Frontier, het is een mooi horloge. Echter, als ik ga rennen zet ik Spotify aan, plus training. Na de eerste melding van een vriendelijke vrouwenstem over de afstand die ik heb afgelegd stopt Spotify echter. Vreemd, aangezien Spotify bij mijn vorige smartwatch (Samsung Gear Fit Pro) tijdens de melding op de achtergrond doorliep, en vervolgens, na de melding, weer verder ging. Wie kan mij zeggen wat ik hieraan kan doen?

0 Likes
Spring naar oplossing
26 Antwoorden
Rik7
First Poster
Opties

Zelfde probleem met Galaxy watch, zowel via endomondo als samsung health.

Probeer laatste tip 

0 Likes
Evalotte
Journeyman
Opties

Bedankt voor je reactie en je suggestie om het probleem te verhelpen. Omdat ik toch best serieus bezig ben met hardlopen en ik daarvoor m'n pr steeds moet verbeteren, heb ik een audiocoach nodig. Je zou toch verwachten dat dit gewoon mogelijk is op een sportwatch. Anders heb ik helemaal niets aan de verschillende hardloopapps en het horloge. 

Ik hoop dat er snel een oplossing komt. Ik maak trouwens gebruik van de Samsung Galaxy active watch. Een vriend van mij gebruikt het Samsung Gear sporthorloge en daar werk alles wel naar behoren. 

Met vriendelijke groet, 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan zou het met een update verholpen moeten worden, alleen heb ik geen zicht op wanneer er een update aankomt. 

rsz-846676
0 Likes
Evalotte
Journeyman
Opties
Ik hoop snel. Bedankt iig.
0 Likes
Oplossing
Evalotte
Journeyman
Opties
Yes!! Na de laatste update (19-04-19) gaat Spotify gewoon verder nadat de coach van 'shealth gesproken heeft. Laatste versie van Spotify gedownload op mijn Galaxy Watch.
0 Likes
probst1
Apprentice
Opties

Voor mij blijft de Samsung Gear S3 Frontier en Spotify niet het beste huwelijk. Ondanks dat ik de nodige nummers van Spotify op het horloge gedownload heb, valt Spotify uit nadat ik te ver weg ben van mijn mobiele telefoon en/of huis. Dus voor mij werkt het rennen met Spofity, in combi met het rennen, nog niet. Wie weet wellicht de juiste instellingen om Spofity ook zonder mobiele/wifi te gebruiken?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Wat als je níét bent verbonden met jouw telefoon en je probeert dan Spotify aan te zetten? Ik heb het net even getest met een Galaxy Watch en ondervind geen problemen.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes