Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Gear S3 Frontier: Spotify in combinatie met trainen

(Onderwerp aangemaakt op: 08-03-2019 06:41 PM)
1862 Weergaven
probst1
Apprentice
Opties

Ik heb sinds een goede week de Samsung Gear S3 Frontier, het is een mooi horloge. Echter, als ik ga rennen zet ik Spotify aan, plus training. Na de eerste melding van een vriendelijke vrouwenstem over de afstand die ik heb afgelegd stopt Spotify echter. Vreemd, aangezien Spotify bij mijn vorige smartwatch (Samsung Gear Fit Pro) tijdens de melding op de achtergrond doorliep, en vervolgens, na de melding, weer verder ging. Wie kan mij zeggen wat ik hieraan kan doen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Evalotte
Journeyman
Opties
Yes!! Na de laatste update (19-04-19) gaat Spotify gewoon verder nadat de coach van 'shealth gesproken heeft. Laatste versie van Spotify gedownload op mijn Galaxy Watch.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
26 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Dat is inderdaad apart. Heb je dit bij elke activiteit?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
probst1
Apprentice
Opties

Ja, bij elke. Heb ook lopen geprobeerd.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hmm, duidelijk. Wat voor koptelefoon maak je gebruik van? Heb je een ander om het mee te testen?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
probst1
Apprentice
Opties

Ik zal vanavond een andere testen. Vreemde is dat ie het bij Samsung Gear Pro wel gewoon deed. Je hoort van me.

0 Likes
probst1
Apprentice
Opties

Ik zal het vanavond eens testen. Vreemde is dat ie het bij Gear Fit Pro wel gewoon deed. Je hoort van me.

0 Likes
probst1
Apprentice
Opties

Hoi, ik heb het vanavond nog eens getest. Zowel bij de koptelefoon JBL E25BT als de JBL TUNE205BT stopt Spotify na de eerste melding, plus ook als ik zonder koptelefoon muziek luister (en wandel).

Ik weet niet of het aan de instellingen van Spofity ligt? Deze heb ik als volgt ingesteld:

PLAYBACK: Standalone (ipv Remote)

OFFLINE On

plus de muziek is gedownload.

Kan je hier wellicht iets meer mee?

Ik blijf het erg vreemd vinden.

Alvast bedankt!

MvG

Léon

0 Likes
probst1
Apprentice
Opties

Is mijn laatste reactie van afgelopen maandag wellicht niet goed doorgekomen?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Start je Spotify via S-Health? En heb je al eens geprobeerd de Gear te resetten?

rsz-846676
0 Likes
probst1
Apprentice
Opties
Hoi,

Nee, ik start Spotify niet via S-Health, en de Gear heb ik twee weken geleden gereset.

Groeten Léon 
0 Likes