Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Watch geeft geen notificaties van Telegram App

(Onderwerp aangemaakt op: 28-12-2022 10:49 AM)
1002 Weergaven
dearlydoo
First Poster
Opties

Please help! Ik heb een Samsung Galaxy Watch 42mm (SM- R810)

Heb hem al sinds release en altijd blij mee geweest. Nieuwe telefoon gekocht, Redmagic 6s Pro (werkt op android). Alles prima, nergens een probleem mee.

Paar dagen geleden Telegram per ongeluk verwijderd van mijn telefoon en weer opnieuw geinstalleerd. Nu krijg ik geen meldingen van Telegram meer op mijn watch! Erg frustrerend.

Als ik naar de galaxy wearable app ga via mijn telefoon kun je drukken op meldingen, en ''apps waarvan u meldingen krijgt'' maar daar staat niks. Als ik druk op ''alle'' blijft hij zeggen dat hij aan het synchroniseren is met mijn watch (maar blijft uren op hetzelfde laadscherm hangen) Whatsapp, en eigenlijk elke andere app, geven wel notificaties.

Ben ook naar apps gegaan, telegram aangeklikt en gekeken of alles toegestaan is. En dat is zo..

Iemand een idee? Vind het zo vervelend. :(...

telegram aangeklikt in appstelegram aangeklikt in appsgalaxy wearable appgalaxy wearable appphoto1672220791.jpegphoto1672220791 (1).jpeg

0 Likes
1 Antwoord
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @dearlydoo, welkom op de Community en bedankt voor de uitgebreide uitleg! Is het toevallig nog goedgekomen met de meldingen? Ik verplaats jouw topic trouwens even naar de juiste plek, wellicht kan er dan ook iets gerichter met je mee worden gedacht.

Groeten,

Joey