Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung galaxy watch 42mm sensor

(Onderwerp aangemaakt op: 02-03-2021 10:49 AM)
843 Weergaven
marielleevers
First Poster
Opties

Vanaf gisteravond krijg ik de melding dat de sensor schoongemaakt zou moeten worden. Het horloge meet nu geen slaap, geen hartslag, geen stress en zo meer. Achterkant nagekeken en er een doekje overheen gehaald voor schoonmaak echter nog steeds hetzelfde. Inmiddels het horloge gereset en nog steeds de melding.

hoe kan dit worden opgelost?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @marielleevers,

Je hebt bij ons twee jaar fabrieksgarantie. Je kunt daarom kosteloos gebruik maken van onze Ophaalservice, mits er geen gebruikersschade wordt geconstateerd.

Had je het horloge al wel eens gereset? Zo ja, dan kun je hem inderdaad het beste ter reparatie aanmelden.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Hoi, als een reset niet werkt is er waarschijnlijk een probleem met de sensor. Je kunt hem het beste aanmelden voor reparatie: https://bit.ly/2jwV3SJ
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
marielleevers
First Poster
Opties
ik heb deze niet rechtstreeks gekocht bij Samsung. Neem aan dat ik deze moet aanmelden bij mediamarkt.
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @marielleevers,

Je hebt bij ons twee jaar fabrieksgarantie. Je kunt daarom kosteloos gebruik maken van onze Ophaalservice, mits er geen gebruikersschade wordt geconstateerd.

Had je het horloge al wel eens gereset? Zo ja, dan kun je hem inderdaad het beste ter reparatie aanmelden.

rsz-846676
0 Likes
marielleevers
First Poster
Opties
Deze week is mijn smartwatch opgehaald en kreeg zojuist de melding dat hij gerepareerd is. dus ben benieuwd!
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan. Hopelijk heb je hem snel weer in huis en is 'ie weer helemaal de oude 👍

rsz-846676
0 Likes