Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung galaxy watch 4 40mm Laad niet meer op

(Onderwerp aangemaakt op: 09-12-2022 07:07 PM)
1488 Weergaven
Members_5FAALHk
First Poster
Opties

Zoals de titel zegt, mijn smartwatch laad niet meer op. 
Heb begrepen dat er een update probleem is, alleen ik heb deze update niet kunnen downloaden, omdat je minimaal 30 % batterij nodig hebt. 
Gister maar nieuwe oplader besteld, en ook dat werkt niet, had nog 2 % over. Nu is me watch helemaal leeg. 
Hoe kan ik in vredesnaam die update erop krijgen zodat ie weer normaal oplaad? 
Hoe kan ik hem uberhaupt nog opladen, of is me smartwatch door de update nu volledig onbruikbaar en rijp voor de vuilnis bak? 

0 Likes
7 Antwoorden
Zoole
Helping Hand
Opties
Nee, het is even vervelend, maar Of even langs een Samsung service point gaan, of aanmelden voor reparatie
0 Likes
Members_5FAALHk
First Poster
Opties

Ik heb de smartwatch via marktplaats gekocht, kan ik dan nog steeds langs een samsung service punt? 

0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Ja tuurlijk, geen probleem
0 Likes
Members_5FAALHk
First Poster
Opties

Dan heb ik nog 1 vraag, kan die service center zelf die update uitvoeren, of gaat dat week of langer duren? 

0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Kunnen ze gelijk. Mits er niets anders aan de hand is
Members_5FAALHk
First Poster
Opties

Top, Dankje wel ! 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_5FAALHk, goedemiddag. 

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Er is inderdaad wel een issue geweest met een update maar dat had te maken dat jouw Watch niet uit mocht gaan, opladen was geen probleem. Via onze website kan je de Watch aanmelden voor een reparatie. En hierbij kan je kiezen uit het langs brengen van je Watch bij één van de service punten of het aanmelden van je Watch voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200