op 20-09-2020 08:06 AM
Hallo,
Ik zit door omstandigheden nog steeds in Thailand en kan hierdoor onmogelijk de Smartwatch terug te sturen.
Ik ben benieuwd en ben een ieder dankbaar als diegene me een oplossing kan geven hoe dit grote probleem weg te nemen.
Ik heb deze Smartwatch van mijn vrouw gekregen voor onze trouwdag en ben dus heel voorzichtig met deze mooie uitvinding.
Ik heb er nog nooit mee gezwommen of onder water gedaan ondanks dat dit toestel hier wel geschikt voor zou zijn. Ik heb namelijk nare ervaringen, Garmin zei ook dat het kon zodra ik het water uitkwam knipperde die 3 keer en uit/overleden.
Vandaar dat mijn vrouw voor deze mooie Galaxy Smartwatch heeft gekozen.
Het is heel vreemd dat de Smartwatch niet meer aan gaat, ik dacht eerst dat de batterij zeer snel leeg gegaan was en wilde de Smartwatch opladen. Na een klein aantal minuten gaat het lampje van de oplader rood knipperen. Ik dacht oh nee oplader doet het niet meer, ik dus de originele draadloze oplader van Samsung geprobeerd. Ook hier hetzelfde probleem.
Wat kan ik of wat moet er gedaan worden om de Smartwatch weer aan de praat te krijgen???
Ik heb diverse keren opstarten geprobeerd en paar keer rebooting geprobeerd, dat gaf helaas niet het gewenste resultaat.
De Smartwatch doet het nog steeds niet, het enige wat ik zie is Rebooting of Samsung Galaxy (wat je normaal gesproken ziet tijdens opstarten)..
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-09-2020 03:17 PM
Goedemiddag,
Ik heb met mijn galaxy watch ook een aantal keren gehad dat de lader een knipperend rood lampje aan gaf. wat mij hierbij hielp was het opnieuw positioneren van het horloge op de lader. Zit er wel voldoende stroom in het horloge om hem op te starten? zo ja kun je hem eventueel hard resetten (het kan zijn dat een app zorgt voor een blokkade in alles).
Dit kun je proberen via het volgende:
Hopelijk helpt dit.
op 27-09-2020 10:18 AM
op 29-08-2023 04:31 PM
Er zijn dan helaas geen andere opties meer, via onze website kan je de Watch eventueel aanmelden voor een reparatie. Wil je niet meer over gaan tot een reparatie, stuur mij dan een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0)
Groeten,
Martijn
op 22-09-2020 12:23 PM
op 23-09-2020 03:17 PM
Goedemiddag,
Ik heb met mijn galaxy watch ook een aantal keren gehad dat de lader een knipperend rood lampje aan gaf. wat mij hierbij hielp was het opnieuw positioneren van het horloge op de lader. Zit er wel voldoende stroom in het horloge om hem op te starten? zo ja kun je hem eventueel hard resetten (het kan zijn dat een app zorgt voor een blokkade in alles).
Dit kun je proberen via het volgende:
Hopelijk helpt dit.
op 23-09-2020 03:27 PM
op 23-09-2020 04:20 PM
op 23-09-2020 04:26 PM
23-09-2020 04:35 PM - bewerkt 23-09-2020 04:36 PM
Dat je in het menu kan lijkt mij haast wel een goed teken te zijn.
Mogelijk dat een van de volgende filmpjes je kan helpen:
https://www.youtube.com/watch?v=xkik7rsMQB0
https://www.youtube.com/watch?v=-UJR-FqUjok
op 27-09-2020 10:18 AM
op 28-09-2020 11:12 AM
op 28-09-2020 11:14 AM
@Rens1 Heel fijn om te lezen dat het gelukt is!
Misschien nog wel extra fijn aangezien de watch emotionele waarde heeft.
Nu duimen dat hij het goed blijft doen!🤗