Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Smartwatch start niet meer op (ook rebooting helpt niet)

(Onderwerp aangemaakt op: 20-09-2020 08:06 AM)
29913 Weergaven
Rens1
Explorer
Opties

Hallo,

Ik zit door omstandigheden nog steeds in Thailand en kan hierdoor onmogelijk de Smartwatch terug te sturen.

Ik ben benieuwd en ben een ieder dankbaar als diegene me een oplossing kan geven hoe dit grote probleem weg te nemen.

Ik heb deze Smartwatch van mijn vrouw gekregen voor onze trouwdag en ben dus heel voorzichtig met deze mooie uitvinding. 

Ik heb er nog nooit mee gezwommen of onder water gedaan ondanks dat dit toestel hier wel geschikt voor zou zijn. Ik heb namelijk nare ervaringen, Garmin zei ook dat het kon zodra ik het water uitkwam knipperde die 3 keer en uit/overleden.

Vandaar dat mijn vrouw voor deze mooie Galaxy Smartwatch heeft gekozen. 

Het is heel vreemd dat de Smartwatch niet meer aan gaat, ik dacht eerst dat de batterij zeer snel leeg gegaan was en wilde de Smartwatch opladen. Na een klein aantal minuten gaat het lampje van de oplader rood knipperen. Ik dacht oh nee oplader doet het niet meer, ik dus de originele draadloze oplader van Samsung geprobeerd. Ook hier hetzelfde probleem.

Wat kan ik of wat moet er gedaan worden om de Smartwatch weer aan de praat te krijgen???

Ik heb diverse keren opstarten geprobeerd en paar keer rebooting geprobeerd, dat gaf helaas niet het gewenste resultaat. 

De Smartwatch doet het nog steeds niet, het enige wat ik zie is Rebooting of Samsung Galaxy (wat je normaal gesproken ziet tijdens opstarten)..

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag, 

Ik heb met mijn galaxy watch ook een aantal keren gehad dat de lader een knipperend rood lampje aan gaf. wat mij hierbij hielp was het opnieuw positioneren van het horloge op de lader. Zit er wel voldoende stroom in het horloge om hem op te starten? zo ja kun je hem eventueel hard resetten (het kan zijn dat een app zorgt voor een blokkade in alles).

Dit kun je proberen via het volgende:

1. Schakel de Watch uit.
  2. Houd de Powerknop ingedrukt totdat je REBOOTING in beeld ziet staan.
  3. Druk dan 3 keer op de Powerknop
  4. Je komt nu in het recovery menu. Selecteer Recovery door met de Powerknop door het menu te scrollen.
  5. Selecteer je keuze met de Homeknop.

Hopelijk helpt dit.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Rens1
Explorer
Opties
Het duurt even maar de Smartwatch doet het weer gelukkig.🎉🎈🎊

Ik heb geprobeerd alle opties die het in het recovery menu stond, omdat er geen enkele recovery gedaan kon worden heb ik het via onderstaande manier de optie wifi download aangeklikt. Het scherm bleef aanstaan tot de batterij compleet leeg was. ik heb toen via een draadloze powerpack(Van Samsung uiteraard) de smartwatch opgeladen.
Ik moest wel die powerbank/pack gebruiken omdat de Smartwatch lader storing gaf.

Toen de batterij vol was deed de Smartwatch nog steeds niets, ik ben toen naar de recovery menu gegaan en recovery kunnen aanklikken en, toen was het een groot feest, de smartwatch ging de recovery uitvoeren.

Na de recovery deed alles het weer, Echt heel dankbaar voor de reacties en hulp, @Moootje 🤩😍🥰

Mijn Smartwatch doet HET
en dat alles via onderstaande instellingen.

- Schakel de Watch uit.
- Houd de Powerknop ingedrukt totdat je REBOOTING in beeld ziet staan.
- Druk dan 3 keer op de Powerknop.
- Je komt nu in het recovery menu. Selecteer Recovery door met de Powerknop door het menu te scrollen.
- Selecteer je keuze met de Homeknop.

Moet wel nog even zeggen dat de verkoper Coolblue wilde me ook hiermee helpen. Ik zou de Smartwatch naar hun toesturen en hun zouden na reparatie of controle de Smartwatch weer naar mij terug sturen. Dat is natuurlijk gebruikelijk maar niet als je aan de andere kant van de 🌏 zit dacht ik. Dat is ook echt een groot compliment waard.

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Er zijn dan helaas geen andere opties meer, via onze website kan je de Watch eventueel aanmelden voor een reparatie. Wil je niet meer over gaan tot een reparatie, stuur mij dan een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0)

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

0 Likes
27 Antwoorden
ImaneL
Helping Hand
Opties

Hi Rens, goed dat je een topic opent! Heb je het garantiebewijs meegenomen?

---------
Signature-S21-2
0 Likes
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag, 

Ik heb met mijn galaxy watch ook een aantal keren gehad dat de lader een knipperend rood lampje aan gaf. wat mij hierbij hielp was het opnieuw positioneren van het horloge op de lader. Zit er wel voldoende stroom in het horloge om hem op te starten? zo ja kun je hem eventueel hard resetten (het kan zijn dat een app zorgt voor een blokkade in alles).

1. Schakel de Watch uit.
  2. Houd de Powerknop ingedrukt totdat je REBOOTING in beeld ziet staan.
  3. Druk dan 3 keer op de Powerknop
  4. Je komt nu in het recovery menu. Selecteer Recovery door met de Powerknop door het menu te scrollen.
  5. Selecteer je keuze met de Homeknop.

Hopelijk helpt dit.

ImaneL
Helping Hand
Opties

Bedankt voor je reactie! 

---------
Signature-S21-2
0 Likes
Rens1
Explorer
Opties
Ik heb de bon van de winkel waar ik de Smartwatch gekocht heb, als je dat bedoeld
0 Likes
Rens1
Explorer
Opties
Hartelijk dank voor je bericht, ik kan echter wel in het menu dat zoals je aangaf. Maar ik kan niet recovery of factory command bevestigen, de smartwatch gaat dan maar Samsung Galaxy Watch en dan zwart. Hoe kan ik factory reset of recovery toch voor elkaar krijgen??

ik ben. jullie hulp echt dankbaar
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat je in het menu kan lijkt mij haast wel een goed teken te zijn. 

Mogelijk dat een van de volgende filmpjes je kan helpen:

https://www.youtube.com/watch?v=xkik7rsMQB0

https://www.youtube.com/watch?v=-UJR-FqUjok

0 Likes
Oplossing
Rens1
Explorer
Opties
Het duurt even maar de Smartwatch doet het weer gelukkig.🎉🎈🎊

Ik heb geprobeerd alle opties die het in het recovery menu stond, omdat er geen enkele recovery gedaan kon worden heb ik het via onderstaande manier de optie wifi download aangeklikt. Het scherm bleef aanstaan tot de batterij compleet leeg was. ik heb toen via een draadloze powerpack(Van Samsung uiteraard) de smartwatch opgeladen.
Ik moest wel die powerbank/pack gebruiken omdat de Smartwatch lader storing gaf.

Toen de batterij vol was deed de Smartwatch nog steeds niets, ik ben toen naar de recovery menu gegaan en recovery kunnen aanklikken en, toen was het een groot feest, de smartwatch ging de recovery uitvoeren.

Na de recovery deed alles het weer, Echt heel dankbaar voor de reacties en hulp, @Moootje 🤩😍🥰

Mijn Smartwatch doet HET
en dat alles via onderstaande instellingen.

- Schakel de Watch uit.
- Houd de Powerknop ingedrukt totdat je REBOOTING in beeld ziet staan.
- Druk dan 3 keer op de Powerknop.
- Je komt nu in het recovery menu. Selecteer Recovery door met de Powerknop door het menu te scrollen.
- Selecteer je keuze met de Homeknop.

Moet wel nog even zeggen dat de verkoper Coolblue wilde me ook hiermee helpen. Ik zou de Smartwatch naar hun toesturen en hun zouden na reparatie of controle de Smartwatch weer naar mij terug sturen. Dat is natuurlijk gebruikelijk maar niet als je aan de andere kant van de 🌏 zit dacht ik. Dat is ook echt een groot compliment waard.

BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het weer werkt, Rens! 👍

rsz-846676
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

@Rens1  Heel fijn om te lezen dat het gelukt is! 

Misschien nog wel extra fijn aangezien de watch emotionele waarde heeft. 

Nu duimen dat hij het goed blijft doen!🤗

0 Likes