Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen toetsenbord Watch 4

(Onderwerp aangemaakt op: maandag)
19 Weergaven
Opties
Ik heb mijn Samsung Galaxy watch 4 nu iets langer dan een jaar, maar ik heb al zeker een half jaar een probleem dat ik maar niet weet op te lossen. 

Het toetsenbord werkt bij de "Playstore" en bij "Internet" gewoon zoals het hoort, maar bij alle andere apps werkt het niet (ik zie dan alleen een zwart scherm).

Ik kan bijvoorbeeld bij "Klok" mijn alarmen geen naam geven. Het enige wat ik zie is een zwart scherm.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?


0 Likes
4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @I_Am_Here_To_Help,

 

Bedankt voor jouw bericht. Dat is inderdaad niet echt handig. Is verder alles geheel up-to-date en heb je de cache van de Watch geleegd? Zo ja en de issue is nog steeds aanwezig, raden we aan om het toestel te resetten via de Wearable app.

- Veeg over het scherm van onder naar boven.

Het wissen van de cache:
- Tik op het het tandwiel icoon.
- Selecteer een item Batterij- en apparaatonderhoud.
- Scroll naar beneden en tik op “Geheugen'.
- Klik op de knop Verwijder.
 

Zie onderstaande link voor het resetten van de Watch. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/3PfgRzb

 

Met groet,

Ajay

rsz-846676
Opties
Ja ik heb echt alles geprobeerd, ik heb hem ook al reset
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie I_Am_Here_To_Help,

 

Wanneer het is verbonden aan een Samsung telefoon kan je via de Wearable app een foutrapport indienen hierover, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Laat weten of het lukt.

 

Met groet,

Ajay

rsz-846676
Opties
Dankjewel
0 Likes