op 26-04-2022 10:54 PM
Goedemiddag,
Mijn dochter heeft een samsung telefoon en een samsung smartwatch 4.
Ze heeft een google account en alles staat goed ingesteld.
Echter kan ze de play store niet gebruiken op haar horloge. Hier krijgt ze de melding:" voeg een google account toe aan je horloge om in te loggen bij de play store". Volgende als ik daar op druk krijg ik de melding:" Als je een google-account wilt toevoegen aan je horloge, kopieer je er er een van je telefoon". Met een icoontje van een pijl die in je telefoon wijst.
Als je daar op drukt, probeert het horloge contact te maken met de telefoon. Op de telefoon lijkt het alsof er een scherm wordt geopend en gelijk weer gesloten.
Decrest van alle apps werken wel op het horloge behalve de play-store.
Wie kan mij helpen?
Groet Roy
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-05-2022 09:30 AM
Hoi @Royalg1, goedemorgen.
Met welke telefoon probeer je de Watch te koppelen? Zie je wel de Watch staan in de lijst met Bluetooth apparaten? En wat krijg je te zien als je dit vanuit de Wearable-app probeert? Open de Wearable-app en ga naar Instelling Horloge > Accounts en back-up > Google-account en kies hier voor Google-account toevoegen.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 29-04-2022 04:01 PM
op 04-05-2022 10:25 PM
op 05-05-2022 09:30 AM
Hoi @Royalg1, goedemorgen.
Met welke telefoon probeer je de Watch te koppelen? Zie je wel de Watch staan in de lijst met Bluetooth apparaten? En wat krijg je te zien als je dit vanuit de Wearable-app probeert? Open de Wearable-app en ga naar Instelling Horloge > Accounts en back-up > Google-account en kies hier voor Google-account toevoegen.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
19-05-2022 09:25 AM - bewerkt 19-05-2022 09:35 AM
op 28-07-2023 10:06 PM
Hallo,
Sinds vandaag ook een samsung smartwatch aangeschaft. Alleen krijg ik de playstore niet verbonden met de watch, ik kom tot het scherm dat ik mijn code in moet voeren om mijn google account te linken. Maar als ik deze invoer gebeurt er niks, ik heb zelf een Oppo Reno 8 en heb alle bovenstaande stappen al geprobeerd.
Mvg
op 31-07-2023 04:11 PM
Hi @Mickeytimmermans, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je nog gelukt om de PlayStore in te stellen op je Watch? Lukt het verder wel om je Watch te koppelen met je telefoon? Heb je het Google account op je telefoon al eens opnieuw ingesteld?
Groeten,
Martijn
op 25-01-2024 10:33 PM
Kun je mij zeggen hoe je die familylink verwijderd hebt?