Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Oplader Galaxy watch 8

(Onderwerp aangemaakt op: 31-07-2025 06:31 PM)
425 Weergaven
Quirana
Explorer
Opties
Ik heb een watch 8 gekocht en wil graag een draadloze oplader erbij. De 2 van Samsung die ik heb daar past de watch niet op ivm de bandjes die gebogen zijn. Iemand een idee welke oplader wel geschikt is?

image

0 Likes
18 Antwoorden
baqi
Pioneer
Opties
Je zou de bandjes tijdelijk kunnen verwijderen, wat niet het beste is, maar probeer de bandjes misschien harder aan te drukken zodat ze er gebruik van kunnen maken. Misschien kan dit helpen, ik weet het niet.
0 Likes
Quirana
Explorer
Opties

Het eerste kan, maar is allemaal extra werk. Je tweede oplossing werkt niet. Maar bedankt voor het meedenken.

0 Likes
Karoi
Journeyman
Opties
Oplader hoger zetten zodat de bandjes kunnen 'vallen'.
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties
Deze doet het perfect en is Designed for Samsung

Heb er zelf 2 in gebruik.

https://www.bol.com/nl/nl/p/samsung-draadloze-oplader-3-in-1-zwart/9300000199438798/

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: Z Fold7, S25 Edge, Watch Ultra, Galaxy Ring, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Quirana
Explorer
Opties
Ik duik hier ever verder in. Maar moet je hier voor de telefoon niet zo'n magsafe hoesje hebben?
Quirana
Explorer
Opties
Dit werkt helaas niet omdat de bandjes blijven hangen op de randen van de oplader
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties
Ja dat wel. Ik gebruik niet anders, zo handig.

Ook in de auto bijvoorbeeld, pak je telefoon en plak hem op de oplader en zit ramvast, als je de juiste magsafe lader hebt in de auto. 😊

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: Z Fold7, S25 Edge, Watch Ultra, Galaxy Ring, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

surajhilversum
Navigator
Opties
Ik heb zelf op Aliexpress een horloge standaard gekocht, waar je de draadloze oplader van samsung gewoon kunt gebruiken van het horloge zelf. Heb hem hieronder voor je neergezet welke ik gebruik voor mijn Galaxy watch Ultra

Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:
€2,51 | Siliconen oplader Dockhouder voor Samsung Galaxy Watch 4 5 Pro Oplaadstandaard Opbergstoel voor Galaxy Watch 3 4 5 40 mm 44 mm 45 mm
https://a.aliexpress.com/_EyeTFRY
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Het klopt dat het horloge niet past op de draadloze lader. De bandjes er telkens afhalen is ook geen optie. We zullen moeten wachten totdat Samsung met een nieuwe draadloze lader komt die de nieuwe Watch wel goed kan laden zonder bandjes eraf te moeten halen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes