op 15-01-2025 01:21 PM - laatst bewerkt op 17-01-2025 12:29 PM door Ajay-A
beste members community,
mee gedaan aan een promotie, aanschaf Samsung s24 ultra dan krijg je een smartwatch groen thuisgezonden.
dit alles is prima verlopen en ook een email gehad van samsung dat deze verzonden word en aangemeld is bij DHL.
in de app van DHL aangegeven dat maandag 13 januari bezorgen prima is. op de bezorgdag zelf info gekregen dat de zending 1 a 2 dagen vertraagd is. geen probleem denk je dan,zal wel druk zijn, maar het pakje blijft dan tot en met 15 januari in het sorteercentra staan en tot mijn verbazing word deze vandaag retour gezonden naar Samsung.
het pakket heeft daar vanaf zaterdag 11 januari gelegen en is nooit uit het sorteercentrum vertrokken.
DHL verwijst je weer door naar de verzender en nu al meer dan een uur geleden een chat geopend via messenger,maar tot nu toe is daar niemand thuis.
heeft iemand anders een idee hoe je in contact komt met samsung en of ik kan vragen het pakje opnieuw naar mij toe te sturen.
op 17-01-2025 12:31 PM
Hallo @Members_q80ECqE,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24! Ik help je graag verder. Heb je voor mij jouw registratienummer? Ik maak dan een interne ticket aan voor de betreffende afdeling, zodat ze het uit kunnen zoeken en e.v. opdracht geven aan onze logistieke afdeling om het opnieuw te verzenden naar je.
Met groet,
Ajay