Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie actie Buds3 claimen lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 17-03-2025 06:11 PM)
265 Weergaven
Hoomar
Student
Opties

Hallo. Ik heb een Samsung S24 gekocht, waarbij een promotie actie voor  oordopjes (Samsung Galaxy Buds3). Dat laatste is mede de reden voor mijn aankoop. Ik heb geprobeerd me te registreren voor deze actie op de Samsung website. Helaas bleek na een paar pogingen dat ik 1 onderdeel niet goed had aangeleverd. Nu ben ik 65 jaar, denk dat ik me redelijk kan redden met een telefoon, maar heb duidelijk iets niet goed begrepen.

Inmiddels heb ik me door mijn zoon laten uitleggen waar het fout ging. Nu blijkt dat ik me niet opnieuw kan registreren om het dit keer wel goed te doen.

Weet iemand hoe dit op te lossen is?

Grt. Marianne

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt Marianne,

Het is aan jouw registratie toegevoegd. Het wordt opnieuw beoordeelt. Zo snel mogelijk ontvang je weer een bericht. Wanneer je na een tijd niks meer hoort kan je mij gerust weer een bericht sturen. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoi,

Vervelend dat het zo gelopen is.
Kun je het registratienummer hier vermelden , dan kan er naar gekeken worden.

Bij voorbaat dank

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Hoomar
Student
Opties

Hallo,

Registratienummer:

NLD16616501DHDS

Grt. Marianne

0 Likes
Hoomar
Student
Opties

Of registratienummer NLD16615913XQJF

0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties

Dank voor het delen van de registratie-nummers.

De Community Manager zal hier verder naar kijken.

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Hoomar
Student
Opties
Dank, heel fijn! Ik zou al geholpen zijn met een nieuwe link om in de registratie de foto van het Imei nummer aan te passen. En dan dit keer zoals het moet 😊.
Grt. Marianne
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Marianne,

Ik heb het kunnen controleren. Volgens onze recente voorwaarden moet je in plaats van een foto van de barcode ons voorzien van een screenshot van het 'Info telefoon' scherm, waarop de modelcode, serienummer en IMEI-nummer opstaat. Ga hiervoor naar Instellingen ---> Info telefoon. Je kan het naar mij sturen d.n.v. een privébericht of via onze WhatsApp afdeling (zie hiervoor de onderstaande link). Wanneer je meldt dat het via WhatsApp met ons hebt gedeeld kan je hier ons laten weten. Ik zoek het dan voor je op en voeg het toe aan jouw registratie.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Hoomar
Student
Opties

Hallo Ajay,

Dank voor je mail. Ik heb het screenshot verstuurd via whatsapp (Samsung Nederland). Weet niet of dit de juiste plek is, chatbot, maar dat hoor ik dan graag van je.

Grt. Marianne

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt Marianne,

Het is aan jouw registratie toegevoegd. Het wordt opnieuw beoordeelt. Zo snel mogelijk ontvang je weer een bericht. Wanneer je na een tijd niks meer hoort kan je mij gerust weer een bericht sturen. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Members_khV0Ypz
First Poster
Opties

Ik loop tegen hetzelfde aan. Netjes alles ingeleverd tot 3x toe foto IMEI en nu gewoon afgewezen terwijl ik netjes bij KPN heb besteld en in de actieperiode binnen de voorwaarden die ik erbij heb gepakt. Je kunt ook niet opnieuw registreren. Misschien maar terugsturen zit nu nog binnen de 14 dagen en voel me toch opgelicht zo. Actie was om de buds aantrekkelijk in verhouding.

0 Likes