Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet bellen met galaxy watch 4

(Onderwerp aangemaakt op: 14-12-2022 05:36 PM)
2715 Weergaven
badbert
Pathfinder
Opties
Ik denk dat dit probleem is sinds de laatste update :

Als. Ik een telefoon gesprek binnen krijg, kan ik dit met mijn horloge aan nemen. 
Een seconde of 2 werkt dit en vervolgens schakelt het gesprek over naar mijn telefoon?!? Zonder dat ik wat doe. 

Heb het horloge al opnieuw gestart, is up to date....

Graag hulp hoe ik dit kan fixen. 

Overigens handig die updates, mijn vrouw gaar gw4 is er door gebrickt... Die gaat niet meer aan nadat het horloge zelf uit ging tijdens een update..... Is terug naar samsung, hopelijk heeft ze hem snel weer terug

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je wilt bellen met je Watch en deze geen MultiSim/LTE ondersteuning heeft dan kan je enkel bellen als deze ook verbonden is met je telefoon. Een andere mogelijkheid is om een andere Watch aan te kopen met LTE ondersteuning, controleer wel eerst of jouw provider dit ook ondersteunt 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
37 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat je kunt doen is eens controleren in de bluetooth instellingen van je telefoon of het horloge nog de rechten voor het bellen heeft. 

Instellingen-> verbindingen-> bluetooth-> tandwieltje naast de watch-> oproepen aan. 

Mocht dit het niet zijn kijken we nog even verder.

badbert
Pathfinder
Opties
Dat staat aan.
Zie screenshotje

Het horloge kan ook opnemen en enkele seconden kan ik de persoon aan de andere kant ook gewoon horen.

Maar daarna schakelt hij automatisch over naar de telefoon.Screenshot_20221215_091107_Settings.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @badbert, goedemiddag.

Met welke telefoon heb je de Watch verbonden? Staat de optie Bellen/SMS op andere apparaten ook ingeschakeld op je telefoon? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
badbert
Pathfinder
Opties
Martijn.
Ik heb in mijn telefoon niets veranderd.

Nogmaals, eventjes kan ik bellen met het horloge maar dit schakelt na een korte tijd uit.

Waar kan ik deze instelling controleren? Er zijn voor mijn telefoon natuurlijk ook updates geweest.

Ik heb een z-flip 3
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit kan je inschakelen via het controlepaneel op je telefoon. Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

0 Likes
badbert
Pathfinder
Opties
Ik zou graag gewoon zelf weten waar het zit. Stel dat dit vaker voorkomt....

Via controlepaneel.... En dan?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan hier de knop in of uitschakelen van Bel/SMS op andere apparaten. Heb je misschien nog andere apparaten met BT verbonden met je telefoon?

0 Likes
badbert
Pathfinder
Opties
Die optie is toch alleen voor aparaten via wifi? Dat staat iig bij de instelling vermeld.

Ik heb dit nog nooit gehad en heb de gw4 icm mijn flip 3 toch al een tijdje en heb altijd gewoon via Bluetooth kunnen bellen.

Er zijn gsen andere aparaten verbonden.

Bellen en smsen via mijn auto gaat wel gewoon prima
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

0 Likes