Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Na update problemen: Watch 4

(Onderwerp aangemaakt op: 19-03-2024 10:32 PM)
273 Weergaven
Jitske73
Student
Opties
Zijn er meer mensen die een probleem hebben na de laatste update op de Galaxy warch 4. Het lijkt erop dat het horloge verbinding verliest met de telefoon dan gebeurt er iets vreemds met de tijd. Het horloge trilt 2x kort (verbinding?) Dan laat hij de tijd zien van 10:00 uur en gaat dan in meerdere fases naar de juiste tijd, waarna dit riedeltje op nieuw start. Super irritant. Horloge herstart, Bluetooth opnieuw geconnect, helpt niets. Iemand nog andere suggesties? 
0 Likes
14 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Ik heb geen probleem met de tijd, maar zie wel dat het horloge (GW4 Classic) de verbinding met de telefoon verbreekt. Volgens ondersteuning zou de volgende update dit probleem moeten oplossen.
1710929570535.jpg
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Hier geen enkel probleem met GW4C icm S23U.

Zijn alle Googles (Google Play, Google Play-services en Google Play-systemupdate) up-to-date?

Overweeg anders het horloge te resetten en opnieuw aan telefoon te koppelen...

Ik lees antwoord op foutmelding overigens anders dan @Neo001 denk ik: men lijkt te stellen dat de laatste software 'de fout' zou hebben hersteld. Maar laatste versie is van december. Verder denk ik dat we de volgende update pas na de zomer kunnen verwachten..
Neo001
Legend
Opties
Nou, ik hoop dat we niet hoeven te wachten op de volgende grote OS-update, en dat de komende beveiligingsupdate dit probleem zal oplossen.

https://www.sammobile.com/news/galaxy-watch-4-update-workout-integration-samsung-tv/
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Ik help je het hopen!
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Wel net update van Wearable app gekregen....
0 Likes
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Je had het helemaal goed @Neo001! De update loopt zojuist binnen op mijn GW4C...1711017561743_1711017561736_0.jpg
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Awesome! Bedankt voor de info.👍 Ben het nu aan het installeren.
0 Likes
Jitske73
Student
Opties
Helaas nog niet opgelost, maar wel gevonden wanneer het probleem komt. In één van de compilaties heb ik water toegevoegd en zodra ik hier een glas toevoeg, begint het horloge raar te doen..

Dus deze er maar.uit gehaald..
Nathalie2305
Apprentice
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem.... 
Ik heb een achtergrond met daarop 4 complicaties. Ineens begon het horloge vreemd te doen met de tijd. 
Alleen als ik de complicatie van water eraf laat gaat het goed.... 

Voorheen geen problemen mee gehad.... 

0 Likes