Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Na het zwemmen doet mijn Watch niets meer

(Onderwerp aangemaakt op: 24-07-2022 08:49 PM)
3497 Weergaven
petra2153
Student
Opties

Wat moet ik.doen?

0 Likes
Spring naar oplossing
33 Antwoorden
petra2153
Student
Opties
Vreemd hoor er staat dat je ermee kan zwemnen. Ook vaak gedaan en ineens hoor je dat je er beter niet mee kan gaan zwemmen. Heel vreemd.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik ben er inderdaad van op de hoogte dat Samsung dit zegt ja. Maar in de handleiding van de Watch zul je andere dingen vinden.

https://eu.community.samsung.com/t5/wearables/galaxy-watch-2-na-zwemmen-reboot-stand/td-p/5659549

Lees dit topic even door voor meer informatie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
petra2153
Student
Opties
Ik laat mijn horloge ophalen om te kijken of hij gerepareerd kan worden maar is belachelijk duur.
Ik heb voor dat bedrag bijna een nieuwe geen garantie. Er staat duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat ik er mee kan zwemmen. Ik zwem in open water dus geen zwembad of zout. Toch zeggen ze dat het niet tegen water kan. Als ik het horloge terug wil moet 37.50 betalen. Dit is echt ongelooflijk. Horloge kwijt en stuk omdat gebruiksaanwijzing niet klopt. Meerdere hier last van. Het is mijn eigendom. Slechte service hoor Samsung.

0 Likes
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

De gebruiksaanwijzing klopt wel. Het horloge is in de basis waterdicht maar kan door gebruik minder of niet meer waterdicht worden. Als je het horloge een aantal keer ergens tegen aangestoten hebt kan er ergens een opening ontstaan of wanneer het horloge een aantal keer met zeep in aanraking is gekomen kunnen de waterdichte seals niet meer goed werken en kan hij niet meer waterdicht zijn. Maar ook het indrukken van de knoppen onderwater of te diep duiken kan er voor zorgen dat hij niet meer waterdicht is. 

Ik heb zelf een oude galaxy watch 1 welke ik meerdere keren per week een paar uur draag in het water tijdens het beoefenen van mijn watersport. Dit is niet rustig zwemmen en toch houd het horloge het al een aantal jaren zo door. 

Kortom; ze zijn in de basis waterdicht maar kunnen door gebruik minder waterdicht worden. dit geld overigens ook voor de domme waterdichte horloge's.

Om welk horloge gaat het?

0 Likes
petra2153
Student
Opties
Dan moet je het ook niet in gebruiksaanwijzing zetten. Daar staat duidelijk in dat je banen kan zwemmen ermee is dys misleidend. Net als de kosten voor retourneren. Laat ik het zo zeggen voor mij geen samsubg meer.
Blijf erbij slechte service
0 Likes
petra2153
Student
Opties
Galaxy watch active
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kan er idd banen mee zwemmen, mits je het horloge verder niet zelf beschadigd hebt. 
Het heeft niks met misleiding te maken. Ik snap dat het zuur is.

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat dacht ik al. De watch active is ook uitgebracht in een aluminium versie wat een zwakker materiaal is wat helaas extra gevoelig is voor vallen en stoten 😔.

0 Likes
petra2153
Student
Opties
Zou dan toch de gebruiksaanwijzing aanpassen . Zou er een waarschuwing bijzetten. Ik zwem banen in open water en ben erg netjes op mij horloge. Maar toch stuk. En die 37.50 retour kosten vind ik helemaal raar.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je voor alles een waarschuwing neer moet zetten dan wordt een gebruiksaanwijzing zo dik als een telefoonboek. In de meeste gevallen is het gewoon simpel weg handig om je gezond verstand te gebruiken. wanneer het horloge enige beschadiging heeft kan het zijn dat hij niet meer waterdicht is.  

0 Likes