Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Meldingen whatsapp komen niet meer binnen.

(Onderwerp aangemaakt op: 01-10-2023 11:52 AM)
3134 Weergaven
KellyRietman98
Student
Opties
Hallo, gisteren (zaterdag) kwam mijn Samsung Galaxy Watch 5 binnen, deze heb ik gekoppeld met mijn telefoon en alles werkte naar behoren. Ik kreeg meldingen binnen van de apps die ik had aangevinkt, waaronder WhatsApp. Vanmorgen, na het opladen, doe ik het horloger om en weg zijn de meldingen van whatsapp. Ik heb niks aan de instellingen veranderd, maar gisteren werkte het nog perfect. Ik heb echt alles geprobeerd wat ik maar kan bedenken. Wie weet wat het probleem kan zijn en de oplossing daarvoor?. Ik heb hem opnieuw opgestart, telefoon ook. Maar geen effect. Hiervoor had ik de Watch 4, zelfde probleem. Na resetten werkte die goed, uur later weer geen meldingen. Ik heb zelf de Samsung S22.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MteV
Pioneer
Opties
Wat bij mij werkte, zelfde probleem bij watch 6 classic: whatsapp verwijderen van de watch en opnieuw installeren . Alle whatsapp berichten komen weer binnen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Opties
Hallo Kelly,

Dat klinkt als een bijzonder probleem. Zeker als het eerst wel werkt en daarna niet meer.
Voor de zekerheid raadt ik aan de instellingen nogmaals te controleren ook in de telefoon. Het zou ook nog kunnen zijn dat de fout of mogelijk foute instellingen zijn overgenomen van de Watch 4 naar de Watch 5. Waardoor hetzelfde probleem optreedt. (Indien de gegevens zijn overgezet. )

Standaard staat er ingesteld dat een melding niet binnenkomt op horloge als de telefoon in gebruik is. Dan zou het toeval kunnen zijn. Maar bent u zich hier bewust van?

Hieronder een screenshot van de instellingen van WhatsApp meldingen op mijn telefoon. Ik heb de Watch 5 44mm en de S23. Werkt prima. Misschien dat er iets afwijkt bij uw instellingen op telefoon WhatsApp meldingen?
En dat het daarom niet meer goed doorkomt op smartwatch. Bedoel dan vooral vegrendelscherm, badge en pop-up: alle 3 toegestaan. En meldingen geluid en trillen.
Bij het kopje eronder Meldingscategorieen staat bij mij alles aan.

En het zou evengoed moeten werken, maar heeft u ook de WhatsApp app op uw smartwatch geïnstalleerd? Misschien dat het dan beter werkt.
Kan het makkelijkst door WhatsApp te open in Playstore op telefoon en dan daaronder meer aparaten, knopje installeer bij Watch 5.

Het zou ook nog kunnen zijn dat meldingen van bepaalde contacten of groepsapps wel binnenkomen en andere niet. Omdat sommige bijvoorbeeld op gedempt staan in WhatsApp.

Ik hoor graag of de situatie veranderd is of niet.

Met vriendelijke groet,
RickScreenshot_20231001_124032_Settings.jpg
KellyRietman98
Student
Opties
Hallo, ik heb whatsapp op de smartwatch gekoppeld met mijn telefoon, nu doet hij het wel. Toch vind ik dat best gek want met de telefoon van mijn partner was dit niet nodig.
Oplossing
MteV
Pioneer
Opties
Wat bij mij werkte, zelfde probleem bij watch 6 classic: whatsapp verwijderen van de watch en opnieuw installeren . Alle whatsapp berichten komen weer binnen.