Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Meldingen WhatsApp Galaxy Watch 4

(Onderwerp aangemaakt op: een week geleden)
88 Weergaven
nebrz
First Poster
Opties
Ik heb dus een probleem waarbij als ik m'n watch 4 om heb en iemand stuur tme een bericht via WhatsApp. Dan krijg ik op beide apparaten een melding terwijl in aan heb staan dat ik alleen meldingen krijg als m'n telefoon uit staat. Dus telefoon uit= wel meldingen op watch. Telefoon aan= geen meldingen op watch.
0 Likes
7 Antwoorden
Raymondvanh1966
First Poster
Opties
Dat kan niet want je telefoon krijgt meldingen en stuurt deze via bluetooth door naar je smartwatch. Dus telefoon uit is geen meldingen meer
0 Likes
nebrz
First Poster
Opties
Ja maar ik bedoel uit als gewoon je aa en uit knop inklikken en ik krijg nog wel meldingen van andere apps alleen op m'n horloge maar bij WhatsApp krijg ik hem tegelijk
0 Likes
Nick089
Pioneer
Opties
Je bedoeld dat je watch geen meldingen geeft als je je telefoon gebruikt. Bij geen gebruik van je telefoon krijg je ze wel ?
0 Likes
Nick089
Pioneer
Opties
Zou bij meldingen in de Galaxy wearable app eens kijken bij telefoonmekdingen weergeven op horloge

Zie voorbeeld bij mij 1731169231237.jpg
0 Likes
Nick089
Pioneer
Opties
Dus meldingen ook weergeven als de telefoon wordt gebruikt
0 Likes
nebrz
First Poster
Opties
Ja maar ik heb als ik mn telefoon niet gebruik dat hij dan wel meldingen stuurt naar m'n telefoon en als ik m'n telefoon wel gebruik dan stuurt hij niks en dat klopt ook maar als ik m'n telefoon niet gebruik en ik krijg dan een melding van WhatsApp dan krijg ik een geluidje en op m'n telefoon en de horloge
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @nebrz,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je dit ervaart wanneer beide toestellen geheel up-to-date zijn en het verbonden is aan een Samsung telefoon raden we aan om een foutrapport hierover in te dienen via de Wearable-app.  Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen. 

Met groet,

Ajay

rsz-846676
0 Likes