Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Meldingen voorlezen buds2

(Onderwerp aangemaakt op: 07-09-2022 09:31 PM)
788 Weergaven
SpookyRyan
Apprentice
Opties
Is het mogelijk om de taal aan te passen die de meldingen van mijn telefoon voorleest op mijn buds2?. Nu is het namelijk een Engelse stem die Nederlandse woorden uitspreekt en er niks van te verstaan is. Valt dit aan te passen? Av bedankt 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @SpookyRyan, goedemorgen. 

Dit kan ook in het Nederlands. Als je gaat naar Instellingen > Algemeen beheer >  Tekst naar spraak, welke Voorkeursengine is hier geselecteerd? Zelf heb ik hier de services van Google aanstaan en bij Taal staat de optie voor Systeemtaal geselecteerd.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @SpookyRyan, goedemorgen. 

Dit kan ook in het Nederlands. Als je gaat naar Instellingen > Algemeen beheer >  Tekst naar spraak, welke Voorkeursengine is hier geselecteerd? Zelf heb ik hier de services van Google aanstaan en bij Taal staat de optie voor Systeemtaal geselecteerd.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
SpookyRyan
Apprentice
Opties
Ah, deze stond op die van samsung, bedankt voor de hulp :smiling-face:
SpookyRyan
Apprentice
Opties
Staat nu op het nederlands
meijers6519
Apprentice
Opties
Heb alle lange tijd de Samsung S23 Ultra 12 gig ram en 1 terra op slag er voor had ik de Samsung S 10 Plus ook met 12 gig ram en 1 terra opslag .
Heb al van alles geprobeerd om als ik de bus in Heb om die meldingen voor gelezen te krijgen . Heeft nooit gewerkt op S23
Vind het waardeloos dat het niet normaal werkt met een telefoon van 1800€ zeg
Nou hoop ik wel eens op een oplossing ervoor . In de winkel kunnen ze me niet helpen bij coolblue
Alles staat goed in de app van wear . Maar als melding komt . Dan krijg je een zeer kleine popup en na 2 sec is dit weer weg . Dus kun je het niet eens lezen . Zag wel in de gauwigheid iets staan van tts stemmen
Graag iemand hier mee bekent met dit probleem . Graag reactie
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @meijers6519, goedemiddag.

Via onze Samsung Members-app kan je een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
meijers6519
Apprentice
Opties
Nou aan dit antw heb ik zelf helemaal niks he
Log bestand .Dan ga ik zelf maar eens op onderzoek uit .
0 Likes