Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Lader galaxy watch active kapot

(Onderwerp aangemaakt op: 01-03-2020 10:15 AM)
1241 Weergaven
Marleen3
First Poster
Opties

Volgens mij is mijn lader van mijn galaxy watch active kapot. Hij laadt ineens niet meer op. Ik heb de watch en lader echter nog maar 3 maandjes. Meer mensen met dit probleem? 

0 Likes
12 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je mag mij ook een privébericht sturen met jouw adres- en contactgegevens, het serienummer en de aankoopdatum van je horloge.

Dan kan ik eenmalig, kosteloos een nieuwe lader voor je aanvragen. Ken je iemand in je omgeving waar je de oplader van kan testen op jouw horloge? Als dat wel werkt, ligt het aan de lader, anders zou je hem het beste ter reparatie aan kunnen bieden.

rsz-846676
0 Likes
Marleen3
First Poster
Opties

Dag,

ik heb inmiddels bij iemand anders kunnen testen en daar laadt hij wel op, het ligt dus inderdaad echt aan de lader. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Stuur Bruce dan even de gevraagde gegevens dan krijg je een lader opgestuurd!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Annize
First Poster
Opties

Ik heb ook dit probleem sinds vorige week, mijn watch is nog geen 2 maanden oud. Lijkt op een slechte batch laders.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je al een andere lader op jouw toestel getest?

rsz-846676
0 Likes
Annize
First Poster
Opties

Ik heb nog geen andere lader getest, ik ken ook niemand die een andere heeft.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik kan eenmalig kosteloos een nieuwe lader voor je aanvragen. Echter als het horloge dan nog niet naar behoren oplaadt, zul je hem ter reparatie aan moeten bieden.

Kun je mij een privébericht sturen met jouw adres- en contactgegevens? Ook heb ik de volledige modelcode, het serienummer en de aankoopdatum nodig.

rsz-846676
0 Likes
Marleen3
First Poster
Opties

Dag,

ik heb vorige week al een bericht naar je gestuurd met al mijn gegevens. 

Groet Marleen 

0 Likes