Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kosten voor case van buds FE

(Onderwerp aangemaakt op: 14-05-2024 10:20 AM)
211 Weergaven
amberrttje
Student
Opties
Ik ben dus de case van mijn nieuwe Buds FE kwijt geraakt. Super dom van mij, maar toch irriteert het mij mateloos dat ik niet kan vinden wat het nou zou kosten als ik ze opstuur om een nieuwe te krijgen. Dit is toch iets wat vaker voorkomt en moet van te voren wel duidelijk zijn... of ik moet een rot eind reizen om naar een service centre te gaan of ik moet hopen dat het niet buiten proportioneel veel geld kost, want als ik ze opstuur en de reparatie niet door wil laten gaan kost het me 37 euro.... snap hier echt niks van.
0 Likes
Spring naar oplossing
amberrttje
Student
Opties
Hi Ajay, eigenlijk kom ik er zo niet uit. Ik snap nu niet zo goed wat er dan gebeurt. Accepteer ik dan een offerte voor het geheel vervangen van oortjes en krijg ik alleen een oplaad case of is het gewoon niet mogelijk om alleen de case te vervangen. Het kan toch ook niet zo zijn dat een oplaad case net zo duur is als nieuwe oortjes.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie amberrttje,

 

Ik vraag het voor de zekerheid nog na. Ik bericht je weer zo gauw mogelijk weer.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo amberrttje,

 

Dynafix geeft bij nader navraag aan dat uit test blijkt dat de linkeroortje ook slecht is, daarom wordt deze ook samen met de oplaadcase vervangen. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
amberrttje
Student
Opties
Hi Ajay, dit kan echt niet. Die oortjes waren misschien een week oud toen ik ze op stuurde en ze deden het gewoon goed. Het verhaal kan toch niet ineens veranders worden als er meer vragen gesteld worden. Het is prima als het niet mogelijk is om alleen de case te vervangen, maar geef gewoon toe dat ik verkeerd geïnformeerd ben en los het netjes op. Ik ga er dan ook vanuit er snel een passende oplossing komt.
0 Likes
amberrttje
Student
Opties
Daarbij als het linkeroortje niet goed werkt, moet dat wel gewoon binnen de garantie vallen toch? Dat er geen garantie op de oplaadcase zit en ik daarvoor zou moeten betalen betekent niet dat ik zou moeten betalen voor een ander defect wat normaalgesproken wel binnen de garantie valt.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo amberrttje,

 

Volgens de voorwaarden vervalt de garantie voor de lopende reparatie wanneer als 1 defect/probleem erbuiten valt, zoals het verliezen van de oplaadcase. 

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
amberrttje
Student
Opties
In de algemene voorwaarden die te vinden zijn op de website zie ik hier niks over terug, ik kon ook geen andere algemene voorwaarden vinden bij het maken van een afspraak. Ik ben wel benieuwd waar ik dit terug had kunnen vinden.
Verder veranderd dit ook niks aan mijn eerdere bericht, het kan niet zo zijn dat eerst word gezegd dat het een krasje is en dan als er meer vragen gesteld worden dan is het product toch stuk. Ik verwacht nogsteeds een reactie op mijn voorgaande bericht met een nette oplossing.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo amberrttje,

 

Zie ook de onderstaande link en ik heb voor je ook een screenshot gemaakt.

https://bit.ly/3eNVdye

 

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
amberrttje
Student
Opties
Hi Ajay, ik zie je screenshot niet, zou je die opnieuw kunnen sturen? Ik hoor ook graag wanneer ik reactie op mijn verdere opmerkingen kan verwachten.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo amberrttje,

 

Ik heb de tekst nu gekopieerd wat op de website te vinden is.

 

Waarom kan ik geen deelreparatie laten plaatsvinden met toestemming in plaats van een volledige reparatie waar ik geen behoefte aan heb? 

Om de kwaliteit van onze producten te behouden voeren wij helaas geen deelreparaties uit. Het toestel zal na reparatie weer aan alle garantievoorwaarden voldoen. Dit kan alleen bij een volledige herstelling.

 

Ik heb het voor de zekerheid bij Dynafix nagevraagd en ze geven aan dat de prijs van de reparatie klopt. Wanneer je het betaalt kunnen ze de reparatie voltooien.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes