Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Knipperend rood lampje

(Onderwerp aangemaakt op: 07-07-2020 11:07 AM)
4043 Weergaven
Ali-As
Journeyman
Opties
Hallo,
Gisteravond had ik mijn horloge aan de oplader gelegd waarbij mijn horloge het oplaadgeluidje speelt en er groen lampje aan gaat op de oplader.

Echter, toen ik vanochtend mijn Galaxy Watch 42mm om wilde doen, was hij niet opgeladen en op de oplader knippert een rood lampje waarvan ik de betekenis niet kan vinden.

Alvast bedankt voor de hulp.
0 Likes
5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kun je eens een andere stekker en kabel erop aansluiten?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Hi,  de lader doet dit als hij niet goed contact heeft gemaakt met het horloge en dus niet goed oplaad. het horloge er af halen even wachten en er weer opnieuw op plaatsten zal dit probleem verhelpen. 

Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Hi,  de lader doet dit als hij niet goed contact heeft gemaakt met het horloge en dus niet goed oplaad. het horloge er af halen even wachten en er weer opnieuw op plaatsten zal dit probleem verhelpen. 

0 Likes
gdjrbsjcjdnrnfjs
First Poster
Opties
Even goed op wrijven. Ik werk in de bouw en slijp nog weleens metalen af op mijn werkbank.

De oplader is een soort magneet en trekt daardoor kleine miliscule metaal deeltjes aan.
0 Likes
Feedbek
First Poster
Opties

Oplader en smartwatch goed schoonmaken heeft bij mij als enige oplossing geholpen. (Het snoer en de charger aan het snoer vervangen had geen effect.)

0 Likes